שוב מפסידה – 1:0 לרעננה על מכבי נתניה

0
101
מנחם קורצקי - לשעבר מאמן מכבי נתניה - כיום מאמן מכבי חדרה
מנחם קורצקי. צילום: ניר אנשר - נתניה און ליין - ksn

במסגרת המחזור ה-24 של ליגת העל אירחה מכבי נתניה את הפועל רעננה לדרבי של השרון. הקבוצה המקומית הגיעה למשחק כשהיא עם רגל וחצי בליגה הלאומית וידיעה שרק נס אמיתי – לאור יכולות הסגל – יציל אותה מירידה. לעומת הצהובים, חניכיו של חיים סילבס נמצאים בחוף מבטחים בכל הקשור לנקודות בטבלה. רעננה הגיעה למפגש עם נתניה אחרי שני הפסדים רצופים – אבל עם מטרה אחת: לחזור ולנצח במטרה להתקדם לעבר הפלייאוף העליון.

המשחק התחיל בהילוך איטי מצידן של שתי הקבוצות, כאשר הראשון להגיע למצב היה עומר ורד שנעצר על-ידי אריק ינקו. נראה היה שהמצב של ורד היה זה שגרם לרעננה להיכנס ישר לעניינים, וכבר בדקה ה-24 היה זה קנגווה של רעננה שניצל הרחקה רעה של הרוש וזה כבש את השער הראשון והיחיד במשחק. קנגווה, במשחק מצוין, העמיד את נתניה בשורה של מצבים שיכלו לסגור את המשחק בשלב מוקדם. אולם, דווקא יכולת מצוינת של דין גל, שוער נתניה בהופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת, מנעה הפסד כואב יותר.

חלקו השני של המשחק נפתח בהילוך מהיר מצידן של שתי הקבוצות – בעיקר מכיוונה של נתניה שהבינה כי הזמן משחק לרעתה וכי היא חייבת להבקיע שער כדי לחזור לעניינים. כאמור, נתניה לא הצליחה להבקיע במשחק ורשמה הפסד נוסף וכואב. בדקה ה-88 הורחק סער בנבנישתי אחרי שתי עברות סתמיות רצופות שביצע ולא הותיר ברירה לשופט. ההפסד של נתניה הוא השמיני  – כאשר בפועל נתניה לא ניצחה 18 משחקים ברציפות והיא ממוקמת עמוק בתחתית הטבלה עם 10 נקודות בלבד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן