רשמי: שלומי דורה מאמן מכבי נתניה

3
983
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן

אחרי אין ספור ספקולציות ותהיות בנוגע לזהותו של מאמן מכבי נתניה לעונה הקרובה, יש תשובה רשמית. הנהלת המועדון הודיעה בערב יום שלישי כי דורה גבר על המועמדים האחרים לתפקיד ויכהן כמאמנה החדש של הקבוצה העירונית.

לא מעט שמות נזרקו באוויר בכל הקשור לסוגיית אימון הקבוצה הבוגרת של הצהובים, ביניהם בני לם וגילי לנדאו, שכאמור "הפסידו" בסופו של דבר לשלומי דורה.  לא מעט אנשים חלמו לראות את ראובן עטר חזרה במועדון הצהוב, אך בשל הסכום הגבוה אותו הוא דורש, שמו ירד מהפרק.

אחרי שבעונה הקודמת הטביע את חותמו במועדון הפועל עכו והצליח להשאיר אותה בליגה גם לעונה הקרובה, מגיע שלומי דורה למועדון היהלומים לאחר שחתם הערב על עונה אחת בלבד. נראה כי גם הפגישה שנערכה בין דורה לדורון אוסידון היו"ר החדש של הקבוצה, הייתה מוצלחת עד כדי, שזה יצא בסופה כמאמנה החדש של הקבוצה.

ביום ראשון הקרוב יתקיים האימון הראשון של דורה בקבוצה הבוגרת, אין ספק, כי על כתפיו של שלומי דורה מוטלת לא מעט אחריות ואם נאמר את האמת, משימה לא פשוטה בכלל אך אפשרית. מה שבטוח השינויים הרבים שמתקיימים במכבי נתניה בימים האחרונים יניבו פרי מר או מתוק, על השאלה הזו רק הזמן ידע להשיב.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן