כדורגל חופים: אדיר דנין מכוון גבוה

0
563
אדיר דנין - כדורגל חופים
אדיר דנין. יהלומי נתניה. צילום ניר אנשר

תזכרו את השם אדיר דנין.

כן, צחי אילוז כבר לא לבד. לחלוץ, שנחשב כבר שנים למלך כדורגל החופים של ישראל, הצטרף בשנתיים האחרונות מתחרה רציני על התואר של הכדורגלן שפספס (בשלב זה) קריירה בליגת העל, אבל זכה לתחייה מחודשת ולתהילת עולם בחולות פולג.

אדיר דנין, שבמשך שנים ניסה את מזלו בליגות הנמוכות, זוכה לעדנה ולהצלחה חסרת תקדים בזכות היכולות הוירטואוזיות שלו, שהפכו אותו בתוך זמן קצר לטוען לכתר מלך החופים.

והאמת, שעם קצת מזל, סיכוי גבוה לראותו בעתיד גם באחת מקבוצות ליגת העל.

אדיר דנין, איך ההרגשה לחזור לעונה שנייה במדי נתניה?
"ההרגשה טובה מאוד, אפילו מצוינת. אני בהחלט מודה, שאני מחכה כל השנה כדי לחזור לחולות. יש בקבוצה אוירה מצוינת. אנו בהחלט מרגישים הרבה יותר מוכנים השנה מהעונה הקודמת. מה שהוסיף לנו מוטיבציה מיוחדת, זה התרגיל שעשו למאמן הקבוצה, בני לם, בנבחרת. אנחנו השנה מתכוונים לשחק, בין השאר, עבורו ובשבילו. להביא לו ולהביא לעיר את התואר שאני יודע שזה מאוד חשוב לכולנו".

במשחק הפתיחה מול מכבי חיפה הובלתם בבטחה. פתאום נלחצתם והם כמעט השוו. מה קרה בדיוק?
"אני לא חושב שנלחצנו. יתרה מזאת, הצגנו יכולת טובה מאוד באופן יחסי למשחק ראשון העונה בכדורגל חופים. בניגוד לכדורגל דשא, כדורגל חופים הוא משחק מאוד מהיר, המבוסס על טקטיקה המשתנה בכל רגע נתון. הייתה לנו סדרת טעויות, ככל הנראה בשל חוסר ריכוז, ואולם לא איבדנו את הביטחון ולא את המוטיביציה. היה ברור לכולנו, שנבקיע ונבטיח את הניצחון. כמובן, שמיד לאחר המשחק עסקנו בהפקת הלקחים במטרה שלא נחזור על הטעויות במשחקים הבאים".

פתחתם את העונה, בשלב זה, ללא הזרים. האם ההרכב הישראלי מספיק בשלב זה?
"בוודאי. כולנו, כל שחקני הקבוצה נושאים באחריות ומודעים לכובד המשקל ולחשיבות ואיכות המשחק שלנו. ברמה אישית, אני אוהב וגם נהנה מכל רגע. אם יש משהו שנותן לי את המוטיבציה והתשוקה הגדולה למשחק, זה שמצפים ממני לקחת מנהיגות ואחריות. אני נהנה מאוד שסומכים עליי, למרות החוסרים של השחקנים. אנו מאמינים בעצמנו, ואם יגיע חיזוק זר בהמשך, זה רק ישדרג אותנו כקבוצה ויחזק את הסגל לטווח הארוך".

מהן ההכנות הנדרשות משחקני ליגת כדורגל החופים?
"בשבילי, אין הכנה יוצאת דופן, כי מבחינת כושר אני מסיים עונה סדירה על הדשא. כמובן, שאני מוסיף עבודה נוספת בחדר כושר שזה מחזק אותי יותר פיזית – דבר שהוא חלק בלתי-נפרד מכדורגל החופים ומשחק על חולות עמוקים ורכים. ויש, כמובן, את האימונים הקבוצתיים על תרגילים, הבנת והכרת הטקטיקות ושיטות המשחק והלכידות הקבוצתית שהיא הדבר החשוב ביותר".

איזו קבוצה הרשימה אותך במחזור הראשון ומי לטעמך תתייצבנה למשחקי הפיינל
"הקבוצה של ראש העין תמיד חזקה, למרות שבמחזור הראשון הם היו בחופש. האלופה, כפר קאסם, כבר מסמנת מטרות, וכמובן פתח תקווה שרשמה רכש מאוד גדול. אלה הקבוצות, יחד עם נתניה, שילכו עד הסוף לדעתי השנה".

הסיכויים שווים או שיש קבוצה אחת מעל כולם?
"הקבוצות יחסית שקולות והמשחקים החשובים, לטעמי, יוכרעו על נחישות, התמדה, הבנה טקטית ותגובה מהירה. תמיד, כמובן, יכולה קבוצה נוספת להפתיע ולהפוך לסוס השחור של הליגה. אני באמת מאמין, שהליגה השנה תהיה מאוד צמודה עד הסוף. לדעתי, כל קבוצה מסוגלת לנצח את השנייה בכל רגע נתון – כך שהכול פתוח העונה".

באופן אישי, אתה לא מרגיש פספוס שיכולת לפתח קריירה מרשימה הרבה יותר על הדשא?
"תשמע, אני יודע שאני פספוס. הרבה אנשי מקצוע שראו אותי משחק, גם אמרו לי את זה. אני מאמין שבחיים זה כנראה מה שהיה צריך לקרות. אני רק יכול לתת לך דוגמא. הייתי אמור ללכת לשחק בהפועל רעננה ויצאתי עם נבחרת החופים לאליפות אירופה. הם החליטו בגלל זה לוותר עלי, אבל אני לא מסתכל אחורה. אני עדיין מאמין שמי שייתן לי צ'אנס, לא יתחרט על כך. ראיתם, למשל, מה קרה עם אחמד סבע שהגיע בגיל מאוחר מאוד לליגת העל. אולי, גם אצלי, זה יגיע מתי שהוא בעתיד".

אדיר דנין, האם ניתן לקבוע שיהלומי נתניה מכוונים הכי גבוה שאפשר?
"אפשר לומר שכן. זאת המטרה שלנו ואני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות אותהף אבל זה יהיה מאוד קשה. באופן אישי אני חושב, שאם נגיע לגמר השנה, גם נזכה באליפות. הגענו מספיק פעמים לגמר ופספסנו, הפעם אנחנו לא מתכוונים לוותר".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן