מחיר מטרה: רם אדרת תקים 124 יח"ד בשכונת חבצלת השרון – נתניה

מנתוני קבוצת רם אדרת עולה, כי 60% מהדירות ישווקו במסגרת תכנית מטרה שיצאה אל הפועל בתחילת השבוע. 

0
2583
פועלי בניין, דירות למכירה בנתניה
צילום fotolia

קבוצת רם אדרת זכתה במכרז של רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון להקמת 124 יח"ד בשכונת חבצלת השרון בנתניה. תכנית הבנייה כוללת גם הקמה של 2,500 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר. הקבוצה תשלם כ- 175 מיליון שקלים, כולל הוצאות פיתוח. המכרז שווק במסגרת תכנית "מחיר מטרה", כך ש- 60% מהדירות ישווקו לזכאי תכנית מחיר מטרה. 40% מהדירות הנותרות ישווקו לשוק החופשי. מהחברה נמסר, כי בפרויקט מתוכננים להיבנות שלושה בניינים, בגובה של עד 17 קומות כל בניין. תמהיל הדירות יכלול שלושה עד שישה חדרים וכן פנטהאוזים.

מתחם חבצלת השרון, בצפון-מערב נתניה, עתיד להפוך למגה שכונה. השכונה תכלול כ- 2,800 יח"ד, 500 יחידות לדיור מוגן וכ- 60 אלף מ"ר של תעסוקה, מסחר ומוסדות ציבור. המכרז הראשון בשכונה כולל 1,490 יח"ד ב- 13 מגרשים שונים, בהן זכו 13 חברות נדל"ן. זהו המכרז הראשון במסגרת "תכנית מטרה" של משרד הבינוי והשיכון.

תכנית "מחיר מטרה" מאפשרת להעניק לזוגות צעירים ולמחוסרי דיור הנחה ממחיר השוק בעת קניית דירה חדשה.

לדברי דורון נמרוד, בעלים ומנכ"ל משותף בקבוצת רם אדרת: "אנחנו פועלים בנתניה בשנים האחרונות במסגרת פרויקטים של התחדשות עירונית. אני שמח על ההזדמנות להרחיב את הפעילות בעיר. ככל שבאזור גוש דן והשרון מחירי הדירות מתייקרים, כך הביקושים לדירות בנתניה עולים. אני מעריך שהמחיר לדירת 5 חדרים בפרויקט יהיה כשלושה מיליון שקלים".

קבוצת רם אדרת נוסדה לפני כ- 23 שנה והיא מחברות הנדל"ן הבולטות בישראל. הקבוצה עוסקת בייזום וביצוע של פרויקטי נדל"ן למגורים ובהתחדשות עירונית. לקבוצה כ- 5,000 יח"ד בתהליכי תכנון ושיווק במקומות שונים בארץ. בהן, בערים, אריאל, אשקלון, קרית גת, רמלה, לוד, תל אביב וכמובן נתניה.

כתבות בתחום הנדל"ן שעשויות לעניין את גולשי ksn – נתניה און ליין: 

התכנית נחשפה: כך יסבסד משרד השיכון התחדשות עירונית בנתניה

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן