התקבל היתר בנייה לפרויקט מטרופולין נתניה של איציק תשובה

קבוצת איציק תשובה תבנה את פרויקט מטרופולין TBS נתניה לאחר שקיבלה היתר בנייה; הפרויקט יכלול כ-26,000 מ"ר של מסחר ותעסוקה באזור התעשיה פולג

0
799
פרויקט מטרופולין קבוצת איציק תשובה. הדמיה באדיבות 3Dvision

פרויקט "מטרופולין TBC נתניה יוצא לדרך עם קבלת היתר הבנייה. את הפרויקט תקים קבוצת איציק תשובה. הפרויקט יכלול כ-26 אלף מ"ר שטחי מסחר ותעשיה באזור התעשייה פולג.

מתחם העסקים היוקרתי "מטרופולין Tshuva Business Center", בנתניה, הוא אחד מפרויקטי הדגל של החברה בעיר. הפרויקט ישלב שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף כולל של כ- 26,000 מ"ר בשדרות גיבורי ישראל 5 באזור התעשייה פולג. על תכנון הפרויקט אמון משרד רמי וימר אדריכלים.

הפרויקט כולל שש קומות בשטח של כ- 26,000 מ"ר. קומת הקרקע כ-6,000 מ"ר וחלל כפול ומעליה 5 קומות נוספות בשטח כ-20 אלף מ"ר, אשר ישתרעו על פני כ-4,000 מ"ר לקומה בממוצע.

התכנון יהיה מודולרי ויאפשר לחברות גדולות להתפרש על פני קומה שלמה או לחלופין לחלק את הקומות לשטחים בגדלים שונים בהתאמה אישית ודינמית. בין החללים מרפסות גדולות הצופות אל נוף פתוח וגג ירוק ורחב.

מקבוצת איציק תשובה מסרו, כי היא הגישה בקשה לוועדה המקומית להגדלת זכויות הבנייה ולהוספת מגדל משרדים בן כ-40 קומות.

בקומת הקרקע של הפרויקט תוקם שדרת מסחר. יהיו בה שלל חנויות, מסעדות, ברים ובתי קפה תחת כיפת השמיים, שביניהם יעבור מעין רחוב פנימי. מעל קומת המסחר תוקם גינה ירוקה לשימוש הדיירים והמבקרים במתחם. כמו כן מתוכננים מרתפי חנייה רחבי ידיים. הכניסה למתחם העסקים תהיה דרך פארק ירוק עם מדשאות רחבות, עצים ובריכות נוי.

מטרופולין TBC מגדיר מחדש את המושג מרכז עסקים

ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה, סיפר על הפרויקט. "פרויקט מטרופולין TBC מגדיר מחדש את המושג 'מרכז עסקים'. מדובר בפרויקט המשלב בתוכו שטחי מסחר ותעסוקה בסטנדרט בנייה גבוה ומוקפד, המציע מפרט עשיר ורמת גימור גבוהה בכל המבנה ובחללים המשותפים. המתחם הוא פתוח עם נוף פנורמי וללא בניינים סמוכים, המשלב שטחים ירוקים נרחבים, ומאפשר לדיירים חלוקת חללים ועיצוב בהתאמה אישית. עד כה נמכרו בפועל למעלה מ-70% מהשטחים למכירה והביקושים ממשיכים להיות גבוהים".

קבוצת איציק תשובה היא מהבולטות בענף הנדל"ן הישראלי. הקבוצה מקימה מרכזי תעסוקה ומסחר רבים, ביניהם את מגדל החלוצים בנתניה. כמו כן את פרויקט בוסטון ביזנס סנטר בראשון לציון. החברה הקימה עד כה, ומקימה כיום, אלפי יחידות דיור במסגרת פרויקטים של ייזום והתחדשות עירונית.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן