קדימה צורן: מאות צפויים לקחת חלק במיזם קהילה מדברת בריאות

במשך שבעה ימים תקיים מועצת קדימה - צורן, באמצעות המתנ"ס המקומי, הרצאות בנושאי בריאות, סדנאות ופעילויות להורים ולילדים. 

0
1852
בתמונה, הרצאות במסגרת קהילה מדברת בריאות ביישוב קדימה צורן. צילום ארכיון מועצת קדימה צורן
קהילה מדברת בריאות. צילום ארכיון: מועצת קדימה צורן

בעקבות הצלחת המיזם "קהילה מדברת בריאות" שהתקיים לפני כחצי שנה, הודיעה המועצה המקומית קדימה – צורן, על סבב נוסף. במשך שבעה ימים (19.11-26.11) יתקיימו הרצאות בנושאי בריאות, סדנאות ופעילויות להורים ולילדים. בנוסף יתקיים אירוע בנושא הבריאות לחיילות ולחיילים בני היישוב.

המיזם יתקיים בשיתוף המתנ"ס המקומי, משרד הרווחה והביטחון החברתי. את שבוע "קהילה מדברת בריאות" מפיקות אורן זך ורוני לנגרמן זיו.

ממועצת קדימה צורן הוסיפו למערכת ksn, כי רוב המנחות, המרצים והמדריכים הם תושבי היישוב. את הפעילות יעבירו בהתנדבות וללא עלות לקהל הרחב. בכל יום יתקיימו שתי פעילויות של מתנדבים מהקהילה. בהם, רופאים, מטפלים ומאמני כושר.

לצד סדנאות, פעילויות והרצאות במסגרת קהילה מדברת בריאות, עניין רב בהרצאתה המתוכננת של לינוי בר גפן וסיפורה האישי

במרכז אירועי הבריאות ביישוב, תעמוד הרצאתה של אשת התקשורת לינוי בר גפן. בהרצאתה תספר לינוי את סיפורה האישי על חיים שהתהפכו. בן גפן תרחיב על מה כל אחד יכול ללמוד מזה כדי להתמודד בחייו שלו.

בין הפעילויות הצפויות: שיעורי כושר והגנה עצמית, ריקודי בטן, תרפיה בכתיבה, רפלקסולוגיה לילדים והורים, רפואה סינית, סדנת עיסוי תינוקות ומעגל אמהות, סדנת תנועה ונשימה, שיעורי יוגה, מדיטציה, פלדנקרייז, הרצאות לקידום אורח חיים בריא ועוד.

במסגרת המיזם, אף יתקיים אירוע מיוחד לחיילים וחיילות המשרתים בשרות חובה עם טיפולים ברפואה משלימה במתנה כפינוק והוקרה מטעם הסניף המקומי של יחד למען החייל.

"מחקרים רבים הוכיחו, כי אורח חיים בריא המשלב תזונה נכונה ופעילות גופנית, תורם רבות לאיכות החיים". סיכמו במועצה והוסיפו, כי "פעילויות אלה תורמות גם לתחושות של שמחה, אושר, רווחה נפשית – well being ועוד".

קרן גרין, ראש המועצה המקומית קדימה-צורן, הרחיבה על מיזם הבריאות הקהילתי.

מעבר לחשיבות הנושא, שמתם דגש על ההיבטים הקהילתיים והחברתיים. למה? 

"אכן, מדובר במיזם קהילתי שצמח מתוך הקהילה ועבורה. המיזם הופך למסורת של ממש. רבות מהסדנאות והפעילויות מועברות על ידי תושבות ותושבי היישוב. ואכן, ההרשמה לפעילויות בשיאה. אני קוראת לכל מי שטרם נרשם, לקחת חלק במיזם המבורך ולהשתתף בפעילויות. אנו משקיעים משאבים רבים כדי לתת חוויה טובה ואיכותית".

ללו"ז המלא של הפעילויות במסגרת "קהילה מדברת בריאות", הקליקו על הקישור הבא: לקבלת לוח הזמנים המלא של כל ההרצאות, הסדנאות והפעילויות