קדימה – צורן: מאות בני נוער יצעדו בקריאה לא לאלימות

"מעודדת את יוזמת תנועות הנוער להוקיע את האלימות", אמרה ראש מועצת קדימה צורן קרן גרין שתצעד יחד עם מאות נערים ונערות.

0
289
בתמונה: קרן גרין, ראש מועצת קדימה - צורן
קרן גרין, ראש מועצת קדימה צורן. צילום רויטל מיקלס

"מעודדת את יוזמת תנועות הנוער להוקיע את האלימות", אמרה ראש מועצת קדימה צורן קרן גרין שתצעד יחד עם מאות נערים ונערות.

תחת הכותרת "נוער קדימה-צורן אומר לא לאלימות!" יעודדו מאות בני נוער ערבות הדדית. ביום חמישי הקרוב (22.09) תצא מהטיילת שלאורך כביש 562, צעדה בת שעתיים. הצעדה, בסימן "לא לאלימות, כן לערבות הדדית", היא פרי שיתוף פעולה של מספר גורמים. ברשימת היוזמים: תנועות הנוער, הרשות לביטחון קהילתי והמועצה המקומית. על-פי הערכות מאות בנות ובני נוער צפויים להשתתף. כאשר חניכי וחניכות התנועה החדשה, הצופים ובני עקיבא אף מכינות שלטים.

הצעדה, כאמור, תחל בתחנת האוטובוס בכניסה לקדימ. היא תסתיים בתחנת האוטובוס בכניסה ליער קדימה הקרובה לצורן (כביש 562/ דרך לב השרון).

קרן גרין, ראש מועצת קדימה – צורן, תצעד עם בני הנוער. למערכת האתר ksn אמרה: "קהילת קדימה צורן על כל גווניה אומרת לא לאלימות. אני מעודדת את יוזמת תנועות הנוער להוקיע את האלימות ולקדם את הערבות בין אחד לשניה. הצעדה הזו עוד נדבך לקהילה החמה שעוטפת את היישוב".

נושא האלימות בקרב בני נוער העסיק במהלך השבועיים האחרונים את היישוב כולו. זאת, בעקבות מקרה אלימות חריג בתיכון "עודד". במקרה שארע ביום חמישי לפני כשבועיים, שלושה נערים הציקו והטרידו נער הלומד בשכבת י"א . הסכסוך בין התלמידים החל בין כותלי בית הספר בעקבות ויכוח באחת ההפסקות סביב מכונת שתייה. המקרה הסתיים בקטטה. בהמשך היום הגיע למקום נער נוסף. הנער כך טענו תלמידי בית הספר, נכנס אל בית הספר שהוא, לכאורה, עם סכין. האירוע עצמו נמשך גם מחוץ לכותלי בית הספר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן