מאסר על תנאי לנתנייתי שאיים לפגוע בנתניהו והנגבי

תושב נתניה, שבית המשפט הרשיע אותו באיומים על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו וחבר הכנסת צחי הנגבי, ירצה שמונה חודשי עבודות שירות. 

0
298
בתמונה: בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, במהלך מסיבת עיתונאים. צילום מתוך דף הפייסבוק הרשמי
צילום מתוך דף הפייסבוק הרשמי של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו

תושב נתניה, שבית המשפט הרשיע אותו באיומים על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו וחבר הכנסת צחי הנגבי, ירצה שמונה חודשי עבודות שירות. 

בית משפט השלום בראשון לציון גזר על תושב נתניה שמונה חודשי שירות. זאת, לאחר שהרשיע את הצעיר (26) באישומים שיוחסו לו: איומים מילולים על ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו וחה"כ צחי הנגבי.

לפני כשנתיים נעצר הצעיר, בחשד לאיומים מילוליים נגד הנגבי. במהלך חקירתו בלהב 433, איים הצעיר בפגיעה באישי ציבור נוספים – בהם ראש הממשלה לשעבר נתניהו. הוא אמר בפני החוקרים, כך עלה מכתב האישום, כי בכוונתו לדקור את הנגבי. במקרה אחר, שיביא רובה צלפים ויירה בכולם, ובמקרה שלישי שיבצע פוגרום בכנסת.

נגד הצעיר הגישה הפרקליטות כתב אישום ובית המשפט, כאמור, הרשיע אותו. בין השאר, על סמך הודעות ששלח להנגבי, בה אמר: "…ניפגש ביום שנבוא לשבור את הכנסת. אתה המטרה הראשונה מבין כל אוכלי החינם. תתכונן".

בסוף שבוע שעבר התקיים הדיון על העונש. הצעיר הודה במעשיו והביע חרטה עליהם. פרקליטו הדגיש, כי לצעיר עבר פלילי. בעקבות זאת גזר בית המשפט על הנאשם שמונה חודשי מאסר אשר הומרו לעבודות שירות. בנוסף, מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, אם יבצע עבירת איומים.

וה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן