קבוצת שפונדר פדלון רכשה קרקע למסחר ומגורים בכפר יונה

קבוצת שפונדר פדלון תשלם כ-132 מיליון שקלים על הקרקע; תקים בשכונת שרונה החדשה - בכפר יונה פרוייקט שיכלול מסחר, משרדים ומגורים.

0
477
בתמונה: הדמיה של פרויקט שפונדר פדלון בשכונת שרונה החדשה - כפר יונה.
הדמיה - גיל חלמיש.

קבוצת היזום והביצוע שפונדר פדלון חתמה על הסכם רכישת קרקע להקמת פרויקט ענק בכפר יונה. הפרויקט, בשכונת שרונה החדש,  יכלול מסחר, משרדים, קליניקות ומגורים. על המגרש, בגודל של 14.5 דונם, תשלם הקבוצה כ-132 מיליון שקלים. החברה השאירה למוכר זכות למגורים של 27 יח"ד. כמו כן, תספק עבורו שירותי בנייה בסכום של כ-30 מיליון שקלים מסכום הרכישה.

הערכה היא, כי עלות הקמת הפרויקט שתקים שפונדר פדלון בשלב א' עומדת על כ-265 מיליון ש"ח. כבר כעת יש היתר בנייה לשלב א'. שלב זה כולל חניון תת קרקעי של 12,500 מ"ר. כמו כן, 10,000 מ"ר שטחי מסחר שישתרעו על פני קומת הקרקע והראשונה. בנוסף, 2,900 מ"ר של קליניקות ומשרדים. בהיבט מגורים קיים היתר בנייה להקים 54 יח"ד בשני בניינים בגובה של שש קומות כל אחד. הבניינים ייבנו מעל קומות המסחר.  את הפרויקט תכנן משרד האדריכלים ברק גלבוע. משרד עו"ד קובי אורן ליווה את הקבוצה במעמד החוזה. שפונדר פדלון תפעל להגדלת הזכויות ל-90 יח"ד. בנוסף, תפעל הקבוצה להגדלת זכויות של 10,000 מ"ר נוספים של משרדים וקליניקות. עבודות הבניה כבר החלו ואף הסתיימו עבודות חפירה ודיפון המרתף.

ארז שפונדר, מנכ"ל ובעלים משותף בקבוצת שפונדר פדלון, אישר את הפרטים. עוד הוסיף, כי "הקבוצה ממשיכה להרחיב את הפעילות שלה בתחום הנדל"ן המניב. כיום לקבוצה נכסים מניבים. בין השאר במתחם 'בית פדלון & שפונדר' פולג, מתחם 'קשת טעמים' פולג, גרנד נטר ואבן יהודה. כמו כן, בפרוייקטים עתידיים, בהם, פרויקט 'בין המושבים' בגוש תל מונד".

קבוצת שפונדר פדלון הינה קבוצת בנייה יזמית מקבוצות הנדל"ן המובילות בישראל המתמחה ביזמות וניהול נכסים. לקבוצה זרוע ביצוע קבלנית מהוותיקות בארץ, בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל המאפשר לה שליטה על איכות הפרויקט משלב הייזום ועד גמר הביצוע.

בין הפרויקטים הבולטים: מתחם גיגיס בראשון לציון , בית פדלון –שפונדר במתחם התעשיה החדש בנתניה, פרויקט love בכפר סבא הירוקה, ניצנים בירוקה בכפר סבא הירוקה, פרויקט וילה V בשכונת הפארק חדרה ופרויקט בריזו היוקרתי בפארק הים בת ים.