צוות רפואי הותקף בבית חולים לניאדו בנתניה

צוות רפואי במלר"ד בי"ח לניאדו הותקף הבוקר מילולית על ידי מלווה של מטופל; התוקף צעק, קילל, איים ושבר מסך מחשב; צוות האבטחה של בית החולים עצר אותו; המשטרה חוקרת

0
479
החשוד בתקיפה שובר מסך מחשב. מתוך צילומי האבטחה באדיבות דוברות בית חולים לניאדו

במהלך הבוקר התרחש אירוע חמור במחלקה לרפואה דחופה בבית חולים לניאדו. צוות המחלקה הותקף על ידי מלווה של מטופל. המלווה תקף מילולית את הצוות, שבר מסך מחשב במחלקה ונהדף ע"י צוות האבטחה של בית החולים. זאת רגע לפני שתקף פיזית אחות מהמחלקה. האירוע דווח במידי למשטרת ישראל, שפתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע החמור.

בית החולים פרסם צילומים מתוך מצלמות האבטחה, בו נראה המלווה מטיח לרצפה את מסך המחשב בעמדת האחיות. בצילומים נוספים נראה המלווה נכנס פעם נוספת למחלקה, זורק שלט לכיוון צוות המחלקה. התוקף נהדף על ידי צוות האבטחה.

החשוד בתקיפה נהדף על ידי צוות האבטחה. באדיבות בית חולים לניאדו

נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו מסר, התייחס לאלימות כנגד הצוות הרפואי. "אלימות כנגד צוות רפואי הינה מעשה חמור ביותר, לא יתכן שאיש או אשת צוות המגיעים לעבודה כדי להעניק טיפול יחששו מהתנהגויות אלימות של מטופלים או מלווים. צוות המאבטחים של בית החולים, מנע התפתחות של אירוע חמור אף יותר. אני קורא למשטרת ישראל למצות את הדין עם התוקף. אסור שמעשים אלו ימשכו".

מהמשטרה מסרו, כי שוטרי משטרת נתניה עיכבו לחקירה שני חשודים אשר התפרעו בחדר המיון של ביה"ח לניאדו. חשוד אחד עוכב על ידי צוות האבטחה של בית החולים. את חשוד השני עצרו שוטרי תחנת נתניה.
החשודים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן