פסטיבל הבירה יתקיים; כל אירועי שבוע הבא יבוטלו

פסטיבל הבירה, המתקיים היום (חמישי) בכיכר העצמאות בנתניה, יקוצר, הכניסה תותר רק לבעלי תו ירוק ותעודה מזוהה ומספר המשתתפים יוגבל משמעותית. 

0
1150
בדיקת קורונה בנתניה - חולי קורונה בנתניה
בדיקת קורונה. צילום מתוך פרסום עיריית נתניה

פסטיבל הבירה, המתקיים היום (חמישי) בכיכר העצמאות, יקוצר, הכניסה תותר רק לבעלי תו ירוק ותעודה מזוהה ומספר המשתתפים יוגבל משמעותית. 

לאחר הערכת מצב שהתקיימה בבוקר יום חמישי, החליטו בעיריית נתניה כי פסטיבל הבירה המסורתי, שייערך הערב (5.8.21) מספר המשתתפים יוגבל משמעותית ומשך האירוע יקוצר.

בעיריית נתניה מדגישים, כי הכניסה תותר לבעלי תו ירוק בלבד ותעודה מזהה. תו ירוק הוא רק מי שמחזיק תעודת מתחסן או מחלים. לחילופין, מי שיציג בדיקת קורונה שלילית שבוצעה במהלך 72 השעות האחרונות.

הכניסה למתחם פסטיבל הבירה – נתניה 2021 תותר עם מסכה בלבד. מעך האכיפה העירוני יפעל במקום ויקנוס מי שלא יעטה מסכה.

פסטיבל הבירה – נתניה 2021 מתקיים תחת מגבלות. החל מיום שישי ועד לחמישי הבא, כל האירועים העירוניים בנתניה יבוטלו

כצעד מונע, אף על פי שאין הנחיה ממשלתית בנושא, הנהלת העיר הודיעה על ביטול אירועים עירוניים. החל ממחר יום שישי 6.8.21 ועד חמישי 12.8.21, יבוטלו כל האירועים העירוניים לאלתר. מדובר בביטול כל האירועים בכל המסגרות. ההחלטה על חידוש האירועים תתקיים בהתאם להערכת מצב ומדד הרמזור. בשלב זה נתניה אדומה – עם מעל 1600 מאומתים.

עיריית נתניה אף הודיעה כי האכיפה תתוגבר ויינתנו קנסות כבדים למפרי הנחיות. כאשר המשטרה בשיתוף השיטור העירוני מרחיבים הפעילות מול מפירי בידודים.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

מתחת לאף: ניידת משטרה נגנבה בגלל מחדל של שוטרת

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן