עצרת להצלת מכבי נתניה

1
275
מחאת אוהדי מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

ביום חמישי הקרוב, 14.5.15 בערב תתקיים בכיכר העצמאות בעיר עצרת תמיכה והזדהות במכבי נתניה אותה יזמו האוהדים, בתקווה שזו תעזור לעורר את כל אותם דרגים גבוהים שלטענתם נרדמו בשמירה. האוהדים שרק השבוע פרסמו כרזות בדמוי מודעות אבל בו הודיעו על פירוק הקבוצה, החליטו לעשות צעד זה כדי לנסות ולבלום את הידרדרות המצב בקבוצה עוד יותר.

נראה שגם ראש העיר הגברת מירים פיירברג אכר פועלת בימים אלה במלוא כובד משקלה הן במישור המקומי והן במישור הארצי כדי לשנות את פני הדברים. הגברת פיירברג, שנכחה אתמול ביציע הכבוד יחד עם שני אנשי העסקים האמריקאים ראסל גלבוט וסאני קאהן יחד עם נציגם יוסי לחמני, כשהשניים מביעים עניין רב ברכישת הקבוצה. כזכור בתחילת העונה עוד התעניינו השניים ברכישת הפועל תל אביב. גלבוט וקאהן הספיקו לא מעט בזמן ששהו באצטדיון, מלבד הצפייה בחניכיו של רוני לוי מפסידים לעכו, הספיקו השניים להיפגש עם מנכ"ל המנהלת אורן חסון, מולו הציבו את התנאי בדבר המשחקים בשבת, אותו תנאי שמנע את רכישתם של השניים את הפועל תל אביב. מקורבים לראש העיר מסרו הבוקר לנתניה און ליין כי ראש העיר אכן מצויה במגעים מתקדמים עם שורה של משקיעים פוטנציאלים בניהם גלבוט וקאהן. בכל מקרה פועלת פיירברג אכר ועושה ככל שביכולתה לסייע לשכנע ולהגיע לחתימה המיוחלת עם רוכשים ראויים.

בשלב הבא, ככל הנראה, תפעל פיירברג גם במישור הארצי לקידום רפורמה בענף הכדורגל בישראל וזאת על מנת להבטיח את עתידן של קבוצות הכדורגל בארץ והתמודדות הגורמים הרלוונטיים במצבים מורכבים בדומה לאלה שחוו שחקני מכבי נתניה העונה.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן