עיריית נתניה נערכה לסערה הצפויה; כיבוי אש נערכו להצפות

כיבוי אש פרסמו הנחיות לציבור לקראת מזג האוויר הסוער והחשש להצפות בערי מחוז חוף, בהן נתניה, הצפויות הערב (יום שלישי) ועד ליום רביעי בצהריים.

0
427
סערה בנתניה, חופי נתניה, גשם

כיבוי אש פרסמו הנחיות לציבור לקראת מזג האוויר הסוער והחשש להצפות בערי מחוז חוף, בהן נתניה, הצפויות הערב (יום שלישי) ועד ליום רביעי בצהריים.

החל מהערב (שלישי) ועד מחר (רביעי) תתחיל, על פי מרכז החיזוי, מערכת גשמים משמעותית, העלולה לגרום להצפות ולשיטפונות.

בעקבות הצפי לשיטפונות, גם בערי החוף בהן נתניה, הוצאו הנחיות על ידי ענף הסברה והדרכת אוכלוסייה, של כיבוי והצלה. במקרה של שיטפונות, אין להתקרב למקורות מים זורמים ולערוצי נחל מחשש להתמוטטות הגדות, ובשל הזרימה החזקה שעלולה לגרום להיסחפות בזרם המים.

אין לנסות לחצות מקומות עם זרימת מים חזקה (גם לא באמצעות רכבי שטח) – הדבר מהווה סכנת חיים ממשית. כאשר יש חשש ממשי להצפה במבנה, לא לשהות במפלסים ומעליות מתחת לקומת הקרקע.

אין להיכנס לחניונים ומפלסים תת קרקעיים בעת הצפה, אפילו אם היא בתחילתה. אין להשתמש במעליות למפלסים תת קרקעיים כאשר יש סכנת הצפה במבנה. אין להכנס לשלוליות שלמראית עין נראות עבירות, אך עלולות לסחוף את הרכב ולהפוך לסכנת חיים. בכל מקרה של שריפה או סכנת חיים יש לחייג 102 ללוחמי האש.

בתוך כך עיריית נתניה סיימה הכנותיה לקראת מזג האוויר הסוער והגשום הצפוי. בין השאר, ניקוי קולטנים באזורים מועדים. במקביל, היערכות מיוחדת במוקד למתן מענה מידי במקרים של קריסת עצים בשל כמויות גשם בלתי סבירות ורוחות וצוותים לשחרור נקזים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן