כבר לא מפחדות: נחנך שביל הליכה לנשים בנתניה

עיריית נתניה חנכה שביל הליכה לנשים ולמשפחות בשכונת קריית השרון. השביל מתאים גם לצעידה בלילות ומיועד לסייע לנשים לשפר כושר גופני בביטחה.

0
239
בתמונה: עיריית נתניה חנכה שביל הליכה לנשים ולמשפחות בשכונת קריית השרון. השביל מתאים גם לצעידה בלילות ומיועד לסייע לנשים לשפר כושר גופני בביטחה.
שביל הליכה ייעודי לנשים ולמשפחות בנתניה. צילום נורית מוזס

זה קרה ביום שישי האחרון. עשרות נשים צעדו ברחבי קריית השרון, כשהן צוהלות ושמחות. נשים אלה חנכו רשמית שביל הליכה לנשים ומשפחה בנתניה. מה הופך את השביל למיוחד כל-כך? בעירייה תכננו את השביל כך שיהיה בטוח ונגיש – גם בצעידה בלילות – לכל אורכו.

מאחורי היוזמה עומדות עיריית נתניה ומועצת הנשים העירונית. כאשר חיפשו פתרון יצירתי לחששן של נשים רבות לצעוד לבד בשעות הערב והלילה, עלה הרעיון להקמת שביל הליכה לנשים ולמשפחות. לכל אורך המסלול באורך של כארבעה קילומטר, תאורה וכן גדר מתאימה. בעירייה מציינים, כי בעיר כיום עוד שני שבילי הליכה. אחד בצפון העיר (ויצמן, דרך הרצוג ושדרות ניצה). השני בדרום העיר, משכונת דורה ועד רמת פולג.

על המיזם הרחיבה עו"ד אילנה גורן, יועצת ראש עיריית נתניה לקידום מעמד האישה. "היוזמה נולדה בעצם בקורס מנהיגות נשים שיזמה העירייה. במסגרת הקורס ערכו הנשים עבודת מחקר. אחת המסקנות היתה שנשים לא עושות מספיק ספורט והליכה ולא מקדמות את בריאותן. עוד עלה במחקר, כי הן חוששות ללכת לבד בחושך. כך עלה הרעיון להכשיר שבילי הליכה לנשים ולעודד בריאות לכל המשפחה".

בין הצועדות בלטה סגנית ראש עיריית נתניה, שירי חגואל – סיידון, שבירכה את עשרות הנשים שהגיעו לחנוך את השביל וכן, חבר המועצה, אמיה טגה.

שביל ההליכה החדש מתחיל בספורטק, חוצה את רחוב דגניה, טום לנטוס, האוניברסיטה, יהודה פרח, האר"י ובחזרה.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן