עידו לוי מציג: בלימה מושכלת

0
335
עידו לוי, מכבי נתניה. צילום ארכיון ניר אנשר

עידו לוי, בלמה של מכבי נתניה, מאמין שהקבוצה תסיים את העונה במקום השביעי; ראיון עם בלם שקבוצות רבות מתעניינות בו.

עידו לוי, שחקן הבית של מכבי נתניה ואשר סוגר עונה חמישית בקבוצה, לא מדבר על העניין בו מביעות קבוצות בליגת העל. השחקן, שעבר גם בכל נבחרות ישראל וסבל מלא מעט פציעות מטרידות, לא מסתיר את אהבתו לנתניה ואת כוונתו לשחק ככל שיוכל במדי הקבוצה הנתנייתית. וכן, הוא מרגיש מחויב לעשות הכל כדי שהקבוצה תגיע למקום השביעי – לא רק בגלל הכבוד, אלא מכיוון שהמקום השביעי כולל מענק בסך 350 אלף שקלים לקבוצה. בראיון לנתניה און ליין – ksn הוא מסביר למה.

במשחק מול אשדוד נדמה היה שנתניה נעלמה במחצית השנייה. למה?

"אני לא חושב שנעלמנו. זה היה משחק לא קל. אומנם במחצית הראשונה הגענו ליותר מצבי הבקעה, אבל הכדור לא נכנס כמו במשחקים הקודמים. מבחינה מקצועית החשוב זה ששמרנו על שער נקי – משהו שלא קרה במחזורים האחרונים".

המקום השביעי מקנה בסיום העונה מענק בסך 350 אלף שקל. האם מדובר ביעד קבוצתי?

"המטרה שלנו היא המקום הראשון בפלייאוף התחתון, והמשמעות הנלווית במקום השביעי מתבטאת במענק האמור. אנחנו, כשחקני הקבוצה, מעוניינים במקום השביעי משתי סיבות: הראשונה היא עניין של מקצוענות ותחרותיות. הסיבה השנייה היא האפשרות שלנו לסייע להנהלת הקבוצה מבחינה כלכלית".

מניתוח המצב הקיים בתחתית הטבלא, חיים קלים לא צפויים למכבי נתניה, שכן התחתית צמודה ובוערת

"אנחנו, בהיבט קבוצתי ובהיבט אישי, ניגשים לכל משחק ומשחק כאילו מדובר במשחק החשוב ביותר. זו ראייה מקצועית. שיחקנו מול אשדוד במלוא הרצינות. כך נעשה מול כל קבוצה עד למשחק האחרון. איש לא מתכוון לחלק לנו מתנות, ואנחנו כמובן שלא מתכננים להקל על הקבוצות שמולן נשחק. היעד הוא המקום השביעי ואותו נשיג".

במשחק הקרוב תתמודד נתניה מול סכנין על המקום השביעי. האם אתם נערכים למשחק?

"ברור שאנו נערכים למשחק בהתאם להנחיות של המאמן רוני לוי. לקראת כל משחק אנו משפרים באימונים את הדרוש שיפור בהתאם למסקנות המשחק הקודם, ומתאמנים על מערכים וטכניקות משחק המותאמות למשחק הבא. גם אנחנו וגם שחקני סכנין יגיעו למשחק עם חרב המונפת על צווארם. אנו נעשה הכל כדי לקחת את שלוש הנקודות".

רוני לוי ציין במספר מקרים שונים, כי זו התקופה בה כדורגלנים "בונים" את החוזה לעונה הבאה. האם גם אתה מרגיש כך?

"לי יש חוזה לעונה נוספת במכבי נתניה ואין מאושר ממני על-כך. למרות זאת אני משחק עד הסוף ואני אתן הכל עד למשחק האחרון של העונה. ככה חונכתי ואלה המטרות שלנו העונה".

שמך שורבב כמי שמעורר עניין בשורה של קבוצות בליגת העל. לאור אי-הבהירות הכלכלית בקבוצה, האם זהו נושא העולה על הפרק?

"אתחיל מהסוף: יש לי חוזה לעונה נוספת במכבי נתניה ואני בהחלט מעוניין להישאר במכבי נתניה. כרגע, שמשחקי הפלייאוף עוד מתקיימים, מוקדם בכלל לדבר על כל מה שקורה או יקרה עם השחקנים".

בשבת היה ניסיון לקדם את הצעירים באמצעות קיום משחק דרבי הנוער. בפועל, בתום המשחק האשימו שני הצדדים האחד את השני בהתנהגות לא הולמת. מהי עמדתך?

"לפני הכל, ברור שאני מגנה כל סוג או צורה של אלימות במגרשי הכדורגל בכלל – מה עוד שלא ראיתי בדרבי עצמו מה קרה ומה ארע. ללא קשר למקרה, אני מאמין שזו יוזמה מבורכת של חבר מועצת העיר נתניה, יוסי דורון – יוזמה התורמת ומקדמת את הספורט ואת המוטיבציה של השחקנים הצעירים בקבוצות הנוער".

רוצים לקרוא עוד כתבות? מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק שלנו נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן