עומר מכפר ויתקין נולדה ב-2.2.22, בשעה 22:22

בתם הבכורה של טל ורן שקד מכפר ויתקין זכתה להיוולד במרכז הרפואי הלל יפה בתאריך 2.2.22 בשעה 22:22

0
1353
טל ורן שקד עם בתם עומר שנולדה ב-2.2.22 בשעה 22:22. צילום דוברות הלל יפה

כולם כבר דיברו על כמה מיוחד התאריך ה- 2.2.2022. טל ורן שקד מכפר ויתקין, הגדילו לעשות עת בתם הבכורה, שנולדה במרכז הרפואי הלל יפה בתאריך ובשעה 22:22

תאריך הלידה המשוער של בתם הבכורה של טל ורן שקד, היה בכלל ה- 18.2.22. על תאריך מיוחד הם לא חשבו. ב-2.2.22 לפנות בוקר החלה טל להרגיש צירים חזקים. שניהם הגיעו לחדר המיון במרכז הרפואי הלל יפה והועברו לחדר לידה. שם פגשו את סילבי אקרמן, המיילדת שליוותה אותם לאורך תהליך הלידה.

למרות הצירים החזקים הלידה התקדמה באיטיות. "לאורך היום, הצוות שליווה אותנו היה מדהים ותומך, אבל הלידה התקדמה באיטיות. בשלב מסוים, אמר לנו הרופא – ד"ר חיים דוד שנצפות האטות בדופק. אבל עדיין קיוו שהלידה תתפתח כרגיל" סיפרו טל ורן.

ד"ר חיים דוד, מנהל מחלקת יולדות וחדר לידה, התייחס אף הוא ללידה שלא התקדמה. "ראינו שאכן הלידה לא מתקדמת, ושהעובר מתחיל להיות במצוקה משמעותית. תוך דקות ספורות, הוחלט לבצע ניתוח קיסרי, וטל הועברה לחדר ניתוח. מהר מאוד התינוקת הייתה בחוץ. כרופא, אני תמיד מודיע לאחות לרשום את שעת הלידה – שהייתה 22:22 בערב. ברור שמיד הבנו שזה תאריך מיוחד, אבל העיקר מבחינתנו שהאם והתינוקת בריאות ומרגישות טוב".

טל שקד סיפרה: "לא חשבנו שיהיה כזה תאריך מיוחד, אבל אולי זה יהיה השראה לילד הבא. תאריך הלידה שלי הוא ה- 1 בינואר, אולי הילד הבא יהיה ב- 3 במרץ".הלל

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן