נתניה מציינת את חודש המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים

בסוף השבוע התקיים משחק ראווה בין כוכבי העבר של מכבי נתניה לכדורגלניות הכדורגל "בנות נתניה"; ביום רביעי (32.11) יעלה מופע מוסיקלי העוסק בגבריות ואבהות. 

0
133
בתמונה: כדורגלני העבר של מכבי נתניה וכדורגלניות
לא לאלימות נגד נשים. צילום רן אליהו

בסוף השבוע התקיים משחק ראווה בין כוכבי העבר של מכבי נתניה לכדורגלניות הכדורגל "בנות נתניה"; ביום רביעי (32.11) יעלה מופע מוסיקלי העוסק בגבריות ואבהות. 

נתניה מציינת את חודש המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, בשורה של אירועים. בסוף השבוע, כך למשל, התקיים משחק ראווה בו התמודדו כדורגלניות "בנות נתניה" נגד כוכבי העבר של מכבי נתניה. מול הבנות, כולן שחקניות פעילות בליגות הבכירות, התייצבו פודי חלפון, אמיה טגה, קלימי סבן, קובי בלדב, משה גלאם, דוד לביא יוסי "קרלוס" אדרי ועוד. 

המשחק, כך מסרו בעירייה, נועד להבליט את החשיבות בקידום מעמד האישה. זאת, לצד, קריאה לשים סוף לאלימות נגד נשים.

"התגייסותם של המשתתפים מהווה דוגמא לדרך בה החברה האזרחית יכולה להשפיע. דווקא הבחירה של התגייסות קבוצות כדורגל למאבק זה, יש בה אמירה חברתית". את בעיטת הפתיחה של המשחק בעטה ראש העיר מרים פיירברג-איכר. השחקנים לבשו מדים עליהם כתוב "אלימות נגד נשים – לא במגרש שלי". במשחק עצמו צפה קהל וכן רשימה ארוכה של חברי מועצה. בהם, סגני ראש העיר שירי חגואל-סיידון, ליאורה לוי, אדיר בנימיני והמשנה לראש העיר אהרון אורגד. כמו כן, חברי המועצה ציפי קפל, בוריס צירולניק וים מאיר קרן. 

עיריית נתניה מציינת את חודש המאבק באלימות נגד נשים עם אירועים נוספים. ביום רביעי, 23 בנובמבר, יתקיים מופע מוסיקלי על גבריות ואבהות בחברה הישראלית. המופע יתקיים באודיטוריום בבניין העירייה. כמו כן, תתקיים תערוכת צילומים על נשים הנעלמות מעין העדשה.

ביום שני הבא, 28 בנובמבר, תתקיים שירת המונים של תלמידי בתי הספר התיכוניים. גם נושא זה עוסק בהעלאת המודעות לאלימות נגד נשים. את חודש המאבק באלימות נשים מלווה יועצת ראש העירייה למעמד נשים, עו"ד אילנה גורן.