נתניה הצטרפה לסטטיסטיקה: בן 16 נדקר בתיכון

המקרה ארע במרכז הטכנולוגי הדתי (לשעבר מרכז הנוער) צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הנער שנפצע באורח קל לבית חולים לניאדו. פיירברג ביקרה את הנער הפצוע בבית החולים.

0
431
בתמונה: חובש מד

משטרת נתניה חוקרת אירוע אלימות שהסתיים בדקירתו של נער, תלמיד תיכון בן 16. בתוך כך עצרה המשטרה שני קטינים (16) בחשד לכאורה למעורבות במקרה הדקירה.

בשעה 11:00 התקבלה במוקד מד"א הודעה על מקרה דקירה שארע בתיכון המרכז הטכנולוגי הדתי (לשעבר מרכז הנוער) בנתניה. חובש מד"א, רן לוי, הגיע למקום והעניק טיפול רפואי ראשוני לנער.

לוי סיפר למערכת נתניה און ליין, כי "כשהגענו למקום, ראינו את הנער יושב ובהכרה מלאה. הוא סבל מפציעה חודרת בפלג הגוף התחתון. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית חולים לניאדו. מצבו הוגדר קל".

מבית החולים לניאדו מסרו, כי הנער נפצע בעקבות דקירת סכין בירך. הוא טופל בחדר החדר הלם. על טיפולו הופקד דר" מיכאל אקון, מנהל אגף ילדים ונוער בבית החולים.

בעקבות הדקירה הגיעו למקום שוטרי תחנת משטרת נתניה, שהחלו לחקור את המקרה. במשטרה מסתמכים, בין השאר, במסגרת החקירה, על איתור סרטונים במידה ובני נוער אחרים צילמו בזמן אמת. כמו כן, איסוף סרטונים ממצלמות האבטחה באזור ועדויות.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, ביקרה את הנער בבית חולים לניאדו

בתוך כך, ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, ביקרה את הנער הפצוע בבית חולים לניאדו. פיירברג-איכר שוחחה עם הנער ועם בני משפחתו. כמו כן פיירברג-איכר שוחחה עם מפקד תחנת משטרת נתניה. בשעה 13:00 דיווחה משטרת נתניה, כי עצרה לחקירה שני קטינים, תושב נתניה בני 16, בחשד למעורבות במקרה הדקירה שארע.

בתמונה: ראש עיריית נתניה משוחחת עם הנער שנפצע בבית חולים לניאדו
ראש עיריית נתניה משוחחת עם הנער שנפצע. צילום ביה"ח לניאדו

במהלך החודשיים האחרונים אירעו ברחבי הארץ למעלה מעשרה מקרי אלימות בתוך בתי הספר. אירועי אלימות, שכללו בין השאר שימוש בחפצים חדים ותלמידים ומורים שנפצעו באורח קל עד בינוני. נתניה, כאמור, הצטרפה לסטטיסטיקה הארצית. יש להדגיש, כי במהלך ארבעת השבועות האחרונים הגישה משטרת נתניה כתבי אישום כנגד ארבעה נערים – בשני מקרים אחרים – בהם תקפו ופצעו בני גילם. שני המקרים האחרים אירעו במרחב הציבורי בעיר ובשעות הערב. כמו כן, באותו בית ספר תיכון ארע מקרה אלימות לפני פחות מחודש.

מעיריית נתניה מסרו בתגובה, כי "העירייה מגנה וכואבת כל מקרה של אלימות. העירייה עושה כל מאמץ כדי למגר את התופעה. המקרה הנ"ל נמצא בחקירת משטרה ובטיפול משרד החינוך, מינהל החינוך וצוות בית הספר. עם קבלת הדיווח הגיעה ראש העיר לבית החולים לבקר את הנער ומשפחתו והבטיחה לסייע ככל שיידרש".