כולם מוזמנים: מרוץ מוטוקרוס ענק לזכר רס"ן בר פלח ז"ל

במסגרת המרוץ, שיתקיים במתחם מרוצי השטח של מכון וינגייט, ייערך הפנינג ענק לכל המשפחה – הכניסה חופשית. הציבור מוזמן.

0
566
בתמונה: אופנוען שטח - מוטורקרוס. צילום אילן בר - wingate raceway
צילום אילן בר - wingate raceway

ביום שישי (23.12.2022) יתקיים, לראשונה מזה תקופה ארוכה, מרוץ מוטוקרוס בהשתתפות הרוכבים הטובים בישראל. המרוץ, לזכרו של רס"ן בר פלח ז"ל, יתקיים במתחם WINGATE RACEWAY אשר תרמו את מתחם המרוצים במכון וינגייט. האירוע, שכולו על טהרת המתנדבים והמתנדבות, מתקיים בשיתוף עם עיריית נתניה ועם משרד התרבות והספורט. הוא פתוח לקהל הרחב והכניסה אליו חופשית וללא עלות.

המרוץ עצמו יכלול קטגוריות משתתפים 85/64, עממית, מקצועית, אינדורו וסניורים. הוא יישא פרסים למקומות הראשונים בכל קטגוריה. את הפרסים לזוכים יחלקו ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר ובני משפחתו של רס"ן בר פלח ז"ל. המרוצים עצמם יחלו בשעה 09:00 ויסתיימו בשעה 14:45. בשעה 15:00 יתקיים טקס חלוקת הפרסים.

בתמונה: רס"ן בר פלח ז"ל, תושב נתניה, נפל בעת מילוי תפקידו
רס"ן בר פלח ז"ל. צילום דובר צה"ל

רס"ן בר פלח ז"ל, סגן מפקד סיירת הנח"ל ותושב העיר נתניה, נהרג בחודש ספטמבר השנה במהלך חילופי אש עם חוליית מחבלים באזור ג'נין. למרות שנפצע באורח אנוש, המשיך לירות לעבר המחבלים. חייליו מספרים, כי עשה הכל כדי לצמצם סיכונים ולהגן על חייליו – גם במחיר הקרבת חייו.

בר חזר לשירות צבאי אחרי שליחות בארה"ב והוא שימש, כאמור, כסגן מפקד סיירת הנח"ל. במקביל פעל בהתנדבות וסייע לעשרות קשישים, לשורדי שואה ולחולים קשים במחלקות סיעודיות וגריאטריות. הוא אהב לגלוש ולרכב על אופנועו, ובמקביל נענה לכל קריאה ולגיוס מתנדבות ומתנדבים רבים למען פרויקטים חברתיים.

עם מותו החליטו מאות מחבריו ומפקודיו להמשיך ולהנציח את פועלו של בר פלח ז"ל. בין השאר, באמצעות התנדבות ופרויקטים התנדבותיים שלקח על עצמו במהלך השנים.

לפרטים נוספים, פירוט שעות ולהרשמה לשמירת מקום (ללא תשלום): הקליקו כאן