נתניה: הורחבו והותאמו צמתי כביש 57 להקלה על התנועה

1
236
פקק תנועה - כביש 57 - נתניה כפר יונה
צילום fotolia

חברת נתיבי ישראל סיימה עבודות תשתית תחבורתיות, אשר יאפשרו נסיעה ללא פקקים במקומות בהם סבלו תושבי האזור. העבודות כללו הארכת נתיב התנועה בצמתים 'דגניה' ו'בית יצחק' שעל כביש 57 .

מטעם עיריית נתניה נמסר, כי בכך תתאפשר כניסה קלה יותר למזרח נתניה וכן הקטנה משמעותית של עומסי התנועה (הנצפה בימי שיגרה) משני הנתיבים הממשיכים לכיוון היציאות לכביש החוף ולצפון ומרכז העיר.

מהנהלת חברת נתיבי ישראל נמסר, כי מדובר בשלב ראשון בשדרוג כולל של עורק תחבורה חשוב זה, העובר דרך נתניה, כפר יונה וישובי המועצה האזורית לב השרון וכי ימי המשבר הבריאותי נוצלו לזירוז העבודות בכביש.

שדרוג זה הינו חלק מתכנית עבודה כוללת  לתשתיות התחבורה באזור נתניה רבתי בהיקף של מיליארדי שקלים, עליה סיכמו ראש העיר, מרים פיירברג איכר וממלא מקומה, אלי דלל, הממונה על התחבורה עם מי שכיהן בזמנו כשר התחבורה, ישראל כץ.

ראש עיריית נתניה הוסיפה, כי "אנחנו פועלים כל העת לשיפור תשתיות התחבורה ולהקלה על עומסי התחבורה מנתניה ואליה ומקווים שכבר נגיע ליום שאחרי, שנחזור לשיגרה הברוכה ונהנה מעורקי תחבורה משופרות יותר מנתניה ואליה, ואילו ממלא מקומה אלי דלל ציין כי "אני מברך את חברת נתיבי ישראל על העבודות שביצעו ומאמין שהחברה בשיתוף העירייה תמשיך לפעול לטובת שדרוג תשתיות התחבורה שיאפשרו חזרה טובה לימי השיגרה."

אלון פלג, מנהל מרחב מרכז בחברת נתיבי ישראל, מסר כי "אנו רגישים לצרכי התושבים ועל כן ביצענו פרויקט-בזק, בסיומו אני יכול לומר בפה מלא כי כל משתמשי הדרך ירגישו בשינוי המבורך"

ההחלטה על הרחבת, הארכת והוספת נתיבי פניה לצומת דגניה (צומת המוביל למזרח נתניה – שכונת קריית השרון), הינה חלק ממסקנות מיזם "שניים +" הפועל בכביש החוף. כביש 57 הוא כביש רוחב המתחיל בנתניה ומסתיים בניצני עוז. כביש זה הינו הכביש המרכזי המשרת, בין השאר, את תושבי כפר יונה וכן מעל 300 אלף תושבים המתגוררים באזור וחלקם עובד בעיר נתניה ובאזורי התעשייה.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

המדיומית מזל ברוכמן: סיום מגפת הקורונה בחג השבועות

ימי קורונה: תזונה מאוזנת תסייע להתמודדות עם סטרס

תגובה 1

  1. חברת אולניק הנתנייתית היא זו שביצעה את העבודה,כמו עוד פרוייקטים רבים בכל רחבי הארץ.גאווה!

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן