המיסטיקאית מזל ברוכמן: על מגפת הקורונה, המצב הכלכלי וגם על נתניהו

מזל ברוכמן, מיסטיקאית, מדיומית, פראפסיכולוגית ומתקשרת ברוח הקבלה, שחזתה את התפרצות נגיף הקורונה, חוזה גם מתי תסתיים המגפה, מה יהיו ההשלכות הכלכליות ומי יהיו ראשי הממשלה לפחות עד סוף שנת 2022

4
4146
מזל ברוכמן, מיסטיקאית, מתקשרת, חוזה עתידות
מזל ברוכמן, מדיום, פאראפסיכולוגית, מתקשרת ברוח הקבלה

מעל 25 שנה נחשבת המיסטיקאית מזל ברוכמן לאחת המדיומיות המובילות והמוכרות בישראל. כמי שעוסקת בפאראפסיכולוגיה וכן תיקשור ברוח הקבלה, פורסמו תחזיותיה בעיתונות ובתקשורת אין-ספור פעמים. היא גם הפאראפסיכולוגית היחידה בעולם, ששימשה השראה לשני ספרים.

במיוחד לאתר נתניה און-ליין ביקשנו מהמתקשרת מזל ברוכמן את התחזית שלה למגפת הקורונה, שאת התפרצותה היא חזתה. וגם… מה צפוי לנו מבחינה כלכלית, מבחינת נדל"ן ואפילו מה יקרה עם יציבות הממשלה.

השאלה שמטרידה את מרבית הקוראים היא: מתי תסתיים מגפת הקורונה? אנחנו במרץ 2020. 

"מגפת הקורונה תסתיים כמו שהתחילה. לא בבת אחת. תחילת הסוף של הסבב הראשון תהיה שבוע וחצי אחרי חול המועד, והיא תסתיים בהדרגה בקצב איטי במהלך 40-50 ימים. סיום הסבב הראשון יהיה בחג השבועות (חודש סיוון) בין מאי לתחילת יוני. מהעשירי למאי 2020 יחזרו האנשים בהדרגה לעבודתם. כך גם הבידוד שייעצר בהדרגה. גני ילדים ייפתחו לראשונה ולאחר מכן בתי ספר. כל מספר ימים יפתחו מקומות נוספים בהם חנויות, קניונים וכדומה. למרות שהמחלה גובה קורבנות עצומים, בארץ בהשוואה למדינות אחרות, לשמחתי ועל-פי מה שאני רואה, לא נהיה עדים לכמות עצומה של נפטרים כמו בחו"ל. חשוב לי לומר, שאני חוזה שהמגפה, אומנם בוריאנטים קלים יותר, תלווה אותנו לפחות עד שנת 2023. בערך בספטמבר 2020 יימצא חיסון. אני צופה שהחיסון יתעדכן בהתאם לוריאנטים השונים שיתפתחו".

ההיבט הכלכלי של נגיף הקורונה מטריד הרבה מאוד אנשים – בהם עצמאים, שכירים שהוצאו לחל"ת או פוטרו. מה את חוזה בתחום הכלכלי?

"במהלך ארבע השנים הקרובות, למעשה עד אפריל 2023, צפוי לנו סוג של מיתון. הרבה חנויות ורשתות אופנה יסגרו. כך גם מסעדות תסגרנה. הפנסיה שלנו תיפגע בחלקה. עד פברואר 2022 תהיה אבטלה בשיעורים גבוהים יחסית. אנשים לא ימצאו מקומות עבודה זמינים וייאלצו להתפשר ולקחת לידיהם כל מיני עבודות מזדמנות. בתקופה זו נחווה גם עליות משמעותיות במחירי הנדל"ן וכן נחווה תנועה של אנשים מהמדינה למקומות אחרים בעולם. מהשנה הרביעית נחווה פריחה כלכלית מלאה. מצד אחד חברות הייטק יפרחו עד אמצע שנת 2022 ואז תהיה ירידה. מנגד, חברות הנדל"ן שישרדו את השנים הקשות, תתבססנה ויישברו שיאי מחיר בנדל"ן – החל מתחילת 2021. השקעות שתעשנה כעת (מרץ 2020) בהייטק ונדל"ן יביאו רווחים עצומים החל משנת 2022".

"מי שעוד ישגשגו הם מקצועות הייעוץ. מאמנים, פסיכולוגים, רפואה אלטרנטיבית, יועצי תזונה ותעשיית התרופות. מדינות ישקיעו במשק המקומי ויטו פחות לסחור/ לקנות עם מדינות אחרות – כולל ירידה משמעותית בייצור וברכישות מסין. המדינות יחזרו להיות משק יותר סגור – יותר ייצור עצמאי ויותר כוח עבודה מקומי. אז גם נראה חזרה לישראל מצד משפחות ואנשים שיעזבו".

המיסטיקאית מזל ברוכמן על המצב הפוליטי: במאי 2020 תקום ממשלת רוטציה. נתניהו לא יכבד את הרוטציה עם גנץ. הממשלה תיפול ויהיו בחירות… באמצע שנת 2021 תקום ממשלה מפתיעה. ממשלה בה הליכוד יהיה באופוזיציה.

איזה שינויים נוספים אשר משפיעים על האנשים את רואה בתחזית שלך? יותר בהיבט האישי?

"אתחיל במובן מאליו. מרביתנו חווים כרגע עצירה בחיים. ההכרה וההבנה תגיע רק לאחר שייצאו מהבתים – רק אז יתחילו לעכל באמת את מה שקרה. חלק מהאנשים יחוו כאוס נוראי ודיכאון. לזה יתלוו כמובן הדאגות והחרדות הכלכליות. בהיבט הבריאותי אני חוזה גידול באנשים, בעיקר בגילאי 40-50 ומעלה, שיחוו התקפי לב, לחץ דם גבוה, סכרת ומחלות אוטואימוניות (כמו לדוגמא פיברומיאלגיה). בהיבט של עבודה ותעסוקה: אנשים יעבדו יותר מהבית, עקב ההתפתחות הטכנולוגית העצומה. תהיה הפחתה בפקקים  וזיהום אוויר וכן אקולוגיה טובה יותר – לפחות עד 2022 כי ננוע בין סגרים לבין העברת העבודה לבית".

"גם הרגלי הקניה ישתנו בעקבות אפקט נגיף הקורונה: נזדקק לפחות. משרדים, אולמות אירועים והרבה סניפי בנקים יסגרו. השימוש באמצעים דיגיטליים שגבר משמעותית בימים אלה, יישאר הרבה אחרי. בהיבט הזוגי, אי-אפשר להחליף את האהבה במחשב, אבל היכולת לפגוש אנשים ולחזר (להסתכל בעיניים) תלך ותרד. נגיף הקורונה יוביל למצב חדש: זוגות בסגר ייאלצו ללמוד להכיר האחד את השנייה מחדש. מנגד גל גירושין. כמו כן, אני צופה גידול חד במספר הזוגות שיכירו במטרה לעשות ילדים במסגרת הורות משותפת".

המיסטיקאית מזל על המצב הכלכלי בעקבות הקורונה: החל משנת 2021 מחירי הדיור יקפצו ברמות גבוהות. היום, במרץ 2020, זה הזמן לרכוש נדל"ן להשקעה.

לגישתך, מה נגיף הקורונה בא להראות וללמד אותנו? 

"נגיף הקורונה מחק הבדלים בין אנשים. המגפה הזו נתנה לנו לראות ולהבין שכולנו שווים, כולנו באותה הסירה ואין הבדל בין עשיר/ עני, חכם/ טיפש. כל אחד יכול להיפגע, ולכן מראה לנו שאין באמת הבדל בינינו. היא באה לומר לנו להפסיק לנקר עיניים, לרכל, להעביר ביקורת. לקבל את נקודת מבט של כל אדם. אין צודק או לא צודק, לכל אחד את הזכות מראות דברים מנקודת מבטו. אין לנו זכות לשפוט הקורונה גם באה להראות לנו את הקטנות שלנו, וזה שיש כוח עליון חזק מאיתנו השולט בכל. גם מדענים בדורנו הגיעו לאותה מסקנה. איינשטיין אמר: "מעל חוקי הפיזיקה יש כוח עליון שאף אחד לא מבין"

האם נגיף הקורונה צפוי לחזור ומתי?

"החיסול הסופי של הנגיף לא יקרה בקרוב. גם לא בעוד כשנתיים וחצי.  כשימצא החיסון, להערכתי בסביבות ספטמבר 2020, זה ישמש למתן את הנגיף. מחודש יוני 2021 ממשלות ילמדו לחיות לצד הנגיף. עם החיסונים שיתעדכנו כל העת, אנו נתייחס תוך שנה וחצי לקורונה כמו אל טיפול בשפעת, עם זריקת חיסון שתתעדכן מעת לעת. אבל, זה יקרה רק משנת 2022 ומעלה. בינתיים, כשאין חיסונים, כדי למנוע תמותה (בעיקר בגילאי 40-50 ומעלה), אנו צריכים  להתכונן ולחזק את מערכת החיסון. תזונה נכונה, רפואה אלטרנטיבית, ספורט, יוגה ומדיטציה וכמובן הימנעות מסטרס. לצערי, זו כנראה לא המגפה האחרונה, ולכן חיזוק מערכת החיסון היא זו שתהיה האפקטיבית ביותר עבור בני האדם".

אנחנו נמצאים כבר שנתיים עם ממשלות לא ממש יציבות. הרקע סיימנו שוב בחירות. מה צפוי לנו בהמשך של שנת 2020 – נתניהו או גנץ? 

"על-פי התחזית שלי נתניהו ירכיב את הממשלה בסביבות חודש מאי, אבל זו תהיה ממשלת רוטציה בה בני גנץ יחליף אותו. לפי התחזית שלי, הממשלה תחזיק מעמד בערך עד  2021 והרוטציה לא תקרה. יהיו בחירות וגם יחל המשפט של נתניהו. בערך באמצע 2021 תקום ממשלה מפתיעה – בה ייחדשו את ברית האחים. זה אומר יאיר לפיד ונפתלי בנט יקימו יחד ממשלה . זו תהיה ממשלה מפתיעה בהרכבה והיא תכלול מפלגה ערבית. הממשלה הזו לא תחזיק הרבה זמן. הליכוד יהיה באופוזיציה לפחות עד סוף 2022. אז יהיו עוד פעם בחירות ואני רואה שוב מהפך".

לפי מה שאת רואה נתניהו חוזר כראש ממשלה בסוף 2022, למרות שלדבריך יוגשו נגדו כתבי אישום?

"כן, הפעם זו תהיה ממשלה ימנית מאוד והומוגנית. אני רואה בהמשך מחאות ברחוב והפגנות ענק על עניין משפטי. קצת קשה לחזות שלוש שנים קדימה, ואנחנו רק במרץ 2020, אבל, אותו עניין משפטי ושינוי חוקים יסודי  יסכן את הדמוקרטיה ויחריף את השסע בעם".

הריאיון בוצע עם מזל ברוכמן במוצאי שבת (28.03.2020). מזל ברוכמן מקבלת בימים רגילים בקליניקה בביתה וכן באמצעות תיקשור טלפוני. טלפון: 050-576-7172  לאתר של מזל ברוכמן: mazalbrochman.com 

 

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און-ליין:

ימי קורונה: תזונה מאוזנת תסייע להתמודדות עם סטרס

עוגיות אמסטרדם – המתכון לעוגיות ששיגעו את העולם

לניאדו: חולת דיאליזה פריטונאלית אושפזה במחלקת התפרצות קורונה

4 תגובות

  1. מזל ברוכמן מדוייקת . לא פעם קבלתי אצלה יעוץ הכוונה תיקשור היא מדויקת מאוד . ממליץ

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן