נתניה הודחה מגביע הטוטו אחרי 1:0 מול בני יהודה

0
66

בצורת השערים במכבי נתניה מסרבת להסתיים והפעם המחיר היה כבד קצת יותר. חניכיו של עטר אירחו באצטדיון העירוני את בני יהודה במסגרת גומלין רבע הגמר מול בני יהודה אחרי שהמפגש הראשון בני שתי הקבוצות יסתיים בתוצאה 1:1. כפי שקרה במחזורים הקודמים בליגת העל, גם הפעם הייתה זו נתניה ששלטה בנעשה במגרש והייתה פייבוריטית לאורך כל 90 הדקות. שחקני נתניה הגיעו להמון מצבים ורשמו אינספור החמצות כואבות במיוחד שהובילו בסופו של דבר להחמצת המשחק והענקת הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו למאמנם לשעבר יוסי מזרחי וקבוצתו.

בני יהודה לא הרבו לאיים על השער של היהלומים והיו עסוקים רוב הזמן בהגנה, אך במחצית השנייה בנתניה משום מה הורידו את הרגל מהגז ובמקום להתעלות על עצמם עוד יותר בחלקו השני של המשחק, הציגו חניכיו של עטר יכולת רעה מאוד ובבני יהודה נראה היה כי נפל האסימון ובהזדמנות הראשונה שהייתה לחניכיו של יוסי מזרחי מול השער הצהוב,היה זה ג'וד וורו שמצא את הרשת בדקה 66 והעניק את הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו לקבוצתו. מלבד האכזבה בהפסד עצמו וההדחה מגביע הטוטו, במכבי נתניה כואבים את ההפסד גם בפן הכלכלי. ניצחון בגומלין היה מעניק לקופתה של מכבי נתניה מענק גבוה של 350 אלף שקלים, סכום לא מבוטל שהיה מועיל מאוד לקבוצה בצהוב.

"זה היה בידיים שלנו. שיחקנו בגביע הטוטו, עשינו הרבה חילופים, זה פשוט לא עזר", מסר ראובן עטר לנתניה און ליין, "יש בליגה בעיה כללית של מחץ, בנתניה בפרט. היינו נחושים אבל השחקנים בלחץ ואני מרגיש את זה. היום  במיוחד. היו לנו שני משחקי ליגה דומים. הקבוצות ששיחקו מולנו כמעט ולא הגיעו למצבים ואנחנו הגענו להרבה, היום פחות. אנחנו לא מצליחים לכבוש. ברור שבינואר נתחזק בחלק הקדמי אבל עד ינואר צריך לעשות את המקסימום. מאוד כואב לי שהרבה כסף הלך מבחינתנו. זה היה יכול לעזור".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן