ניפגש על כר הדשא

2
100
שחקני מכבי נתניה חוגגים, רגע אחרי הגול של ערן לוי. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין - ksn

ימים קשים בלשון המעטה עוברים על מכבי נתניה ואנשיה, אך למרות הכל מסתמן כי השחקנים יופיעו למשחק בשבת בהרכב מלא – רק כדי לא להסתכן בירידת ליגה אוטומטית של הקבוצה.

כששביתת השחקנים נכנסת ליומה השלישי, נראה כי אמנם אין חדשות טובות של ההנהלה לשחקנים בכל הקשור לכסף של המשכורות אך ישנה נקודת אור קטנה מצד השחקנים לאוהדים לגבי הופעתם למשחק ביום שבת הקרוב. כזכור אי הופעתם של השחקנים במשחק תוביל לעונש כבד שתספוג הקבוצה, ירידת ליגה וזה על פי חוק,

השחקנים, אם כן, לא רוצים להעמיד את קבוצתם בסיכון אחרי העונה הלא פשוטה שעברה עליהם והישארותם בליגת העל בדרך נס יופיעו למשחק אך לא לאימונים.  גם מכיוונו של לארי קאיודה עדין אין חדשות, החלוץ המדהים שמעוניין לחתום רק באירופה, חושב על פניה לפיפ"א בעקבות אי-תשלום המשכורות.

חשוב לציין כי החוזה של קאיודה שונה משל שאר השחקנים וכי חסרות לו נכון להיום שתי משכורות בלבד. וכמובן שאי אפשר מבלי להזכיר את הסערה סביב קובי בלדב שהחליט אתמול לנתק כל קשר עם המועדון – לאחר שגילה כי קומץ מאוהדי הקבוצה מתכוונים להגיע לביתו ולהפגין מחוצה לו. בלדב הבהיר, כי כף רגלו לא תדרוך במועדון. לדבריו, בשנתיים האחרונות הוא מנסה לעזור לקבוצה ולגייס ספונסרים כשהוא עושה זאת בהתנדבות מלאה וללא תשלום, הוא רואה צעד זה כחמור, כחוסר הערכה למאמץ שלו עבור הקבוצה וזאת על אף ששוב, אין לו שום תפקיד רשמי בהנהלת הקבוצה.

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן