נחנך מרכז הוליסטי לשיקום בפיקוח פסיכיאטרי

0
152
טיפול בדיכאון וחרדה
מרכז טיפול הוליסטי לשיקום נפשי. צילום יח"צ

"מאניקר" – המרכז הישראלי לטיפול בהפרעות במצב הרוח ובהתמכרויות, חנך, בימים אלה, ברישפון את "קטבים" – מרכז הוליסטי לטיפול יום בפיקוח פסיכיאטרי. המרכז יהווה אלטרנטיבה דיסקרטית ואיכותית לאשפוז יום בבתי חולים פסיכיאטריים המרכז מציע מעטפת טיפולית שתומכת ומלווה את המתמודד בחזרה לניהול חיי שיגרה.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נמסר, כי משך התוכנית במרכז הוא כשלושה עד ארבעה חודשים והיא מתבצעת בליווי המנהל הרפואי של "קטבים", הפסיכיאטר ד"ר אלון אשמן. המעטפת הטיפולית במרכז מתייחסת למטופל מתוך ראייה הוליסטית שיקומית ומהווה מסגרת משלימה ותומכת, המציעה עזרה למתמודדים לניהול אורח חיים תקין, חזרה למעגל העבודה וחיבור מחדש של קשרים משפחתיים וחברתיים שנקטעו.

התוכנית כוללת מגוון רחב של טיפולים פרטניים וקבוצתיים – פסיכותרפיה, טיפולי גוף-נפש, פעילות גופנית, רכיבה טיפולית, גינון טיפולי, עבודה עם בעלי חיים, ליווי בתחום התעסוקה, איתור מקום עבודה והשתלבות בו, מיצוי זכויות מול ביטוח לאומי וכן מתן דגש על היבטים של זוגיות, יחסים בין אישיים, מעגלים חברתיים ומשפחתיים, הקניית שגרת חיים מאוזנת וסדר יום מובנה לכל מתמודד. בנוסף מציע המרכז טיפולים למשפחות המתמודדים, שינתנו על ידי עובד סוציאלי קליני המתמחה בטיפול משפחתי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן