נדל"ן בנתניה – מתחמם, מתחמם, חם, לוהט!

0
112

 

הביקוש ההולך וגדל עבור נדל"ן בנתניה הוא כבר לא סוד ליודעי ח"ן. העיר נתניה נמצאת בתהליך של צמיחה והתעוררות בתחומים רבים, כשאחד המרכזיים בו, הוא תנופת הנדל"ן. לא ברור מה קדם למה, אבל כשקמים עוד מוסדות חינוך, תרבות, ספורט, בילוי ופנאי, במחשבה על התושבים, הדבר מביא לנהירתה של אוכלוסיה חדשה וצעירה יותר, ולאוכלוסיה של משפרי דיור, שעקב הבנייה הנרחבת של דירות יוקרה, יכולים לבחור לעבור לדירה מפוארת בעיר בשרון, שנהנית כרגע מתדמית חיובית, קרובה למרכז, ולדעת שכפי שנראה, ההשקעה תוכיח את עצמה ותוסיף ותעלה את ערכה בעתיד.

אם מתבוננים במתחם החדש "נתניה על הים" ניתן לראות בפירוש את העליות החדות של מחירי הקרקע בשנתיים האחרונות. למשל מחיר קרקע של יחידת דיור קפץ מ-250 אלף שקל ל-600 אלף שקל, וזה רק ימשיך ויעלה. ההשקעה באזורים המבוקשים בנתניה ובעיקר בקו הים, תהפוך לכדאית ביותר. כבר, בשנים האחרונות, עקפה נתניה את ת"א במספר דירות היוקרה שנמכרו בה, ובמספר מגדלי המגורים. לפי תכניות העירייה, המגמה של בנייה לגובה, לא תפסק בקרוב.
אחת הסיבות לעלייה בביקוש בנדל"ן בנתניה, היא כפי הנראה האנטישמיות הגואה באירופה ועלייתם של מהגרים יהודים רבים מאותן מדינות.

 

נדל"ן בנתניה – עם הפנים לעתיד
גם בעיריית נתניה הבינו את גודל התנופה המתחוללת באופן טבעי, והחליטו לנצל את ההזדמנות האדירה ולחולל שינוי אמתי בטווך הארוך. ומתוך כך, הושקה לאחרונה תכנית מתאר חדשה לעיר נתניה. שאיפות התכנית הן לחזק את המעמד של נתניה כעיר נופש, אשר תומכת באג'נדות ירוקות, איכות חיים לתושבים ומצוינות בתחומים החברתיים, חינוכיים, כלכליים ותרבותיים.
בפועל, הכוונה בתכנית ששמה "לב המטרופולין", ששטחה הוא כ-800 דונם ותכלול 3000 יחידות דיור, היא לזרז באופן משמעותי את תכניות הבנייה הקיימות והחדשות, לשפר את מערך התחבורה הציבורית, להכפיל את שטחי התעסוקה, לשלב פארק מרכזי, מוסדות ציבור, מרכזי תרבות, גשרים, וכבישים חדשים.
בנוסף, כעיר נופש תיירותית, יורחבו החופים, ולאורכם ייצרו אטרקציות שונות, ויוקמו מזחים ומעגנה, כדי שנתניה תמשיך להיות ראויה לכינויה "הרביירה הישראלית". ראש עיריית נתניה, הגברת מרים פיירברג-איכר, אמרה כי התכניות הנ"ל עשויים להביא לשינויים חסרי תקדים הן בהיבט הכלכלי, מסחרי-תעסוקתי, והן בהיבט המגורים למגזר הפרטי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן