משרד החינוך: גידול נוסף באחוז הזכאות לבגרות בנתניה

86.3% מתלמידי נתניה שניגשו לבגרות בשנת תשפ"א זכאים לבגרות מלאה. בהשוואה לשנת תש"פ מצביעים הנתונים על גידול של 4%. הממוצע הארצי להשוואה: 76%

0
230
פיתוח מיומנויות לימוד - תיכון תל אביב (נתניה) הכנה לבגרות
צילום פוטוליה

86.3% מתלמידי נתניה שניגשו לבגרות בשנת תשפ"א זכאים לבגרות מלאה. בהשוואה לשנת תש"פ מצביעים הנתונים על גידול של 4%. הממוצע הארצי להשוואה: 76%

 

מנתונים שפרסם היום (שלישי) משרד החינוך עולה, כי חל גידול נוסף באחוז הזכאות לבגרות בנתניה. בשנת תשפ"א עמד אחוז הזכאים לבגרות על 86.3%. על-פי נתוני משרד החינוך, חל גידול של 4% ביחס לתוצאות שנת תש"פ 82.3%). נתון זה מציב את נתניה מעל הממוצע הארצי העומד על 76%.

מניתוח מעמיק המתייחס למקצועות המובילים ברמת יחידות בגרות במקצועות מתמטיקה ואנגלית, גם בנתונים אלה חל גידול.

אחוז הזכאים לתעודת בגרות הכוללת 5 יחידות במתמטיקה הינו 17.9% מכלל הניגשים לבגרות במתמטיקה. כאשר, בשנת תש"פ עמד האחוז על 16.6%. גידול גם באחוז הזכאים לתעודת בגרות הכוללת 5 יחידות: 45.6% בהשוואה ל – 42.9%. גם אחוזי הנשירה מתיכוני נתניה הצטמצמה: 0.4% לעומת 1%.

נתוני הזכאות לבגרות הינם חלק מהתמונה החינוכית הכוללת אותה מפרסם משרד החינוך. כך, למשל, נרשמה בנתניה עלייה באחוז הגיוס לצה"ל. בקרב הבנים עומד אחוז הגיוס כיום על 81%. בקרב הבנות על 60.9%. כמו כן, מבחינת האקלים החינוכי, דיווחו 78% מהתלמידים על תחושה כללית חיובית כלפי בתי הספר בעיר.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, ברכה על הנתונים והביעה הערכה רבה לצוותי ההוראה ולתלמידים. הממונה על החינוך, חבר המועצה עקיבא יצחקי, סיכם: "על זה נאמר: יגעת ומצאת תאמין! נתוני הזכאות לבגרות, מצביעים על ההשקעה הרבה בחינוך".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן