באמצעות מנוף פגשו קשישי משכנות אחוזת השרון את משפחותיהם

1
367
משכנות אחוזת השרון - נתניה
עיריית נתניה יזמה: כך פגשו דיירי בית האבות הסיעודי את בני משפחותיהם

"אל תשכחו אותי" – כך קראה דיירת בבית האבות הסיעודי "משכנות אחוזת השרון" לבני משפחתה במהלך מבצע שקיימה עיריית נתניה ביום חמישי להפגיש בין הדיירים הסיעודיים ובני משפחתם אחרי חודשיים שלא התראו בשל הקורונה.

אחרי כמעט חודשיים שלא התראו דיירי בית האבות הסיעודי "משכנות אחוזת השרון" עם בני משפחתם בשל מגיפת הקורונה, זכו דיירי בית האבות הסיעודיים למפגש מרגש עם בני משפחתם באמצעות מנוף מיוחד שהוזמן על-ידי עיריית נתניה עד לגג בית האבות – שם הצליחו להתראות, לשוחח ואף הקדישו שיר לבן המשפחה האהוב.

הרעיון נולד לאחר שתושבת העיר התקשרה למנהלת אגף רבעים ושכונות, כנרת מנטין, וסיפרה לה שלא ראתה את אביה חודשיים ימים והיא מתגעגעת. "אז נולד הרעיון שצריך לעשות משהו כדי להפגיש בין דיירי בית האבות ובני המשפחה", מספרת מנטין.

"הבנו את הצורך החשוב הזה ואת הקושי ההדדי, הן של הקשישים והן של המשפחות המרוחקות. לאחר חשיבה במינהל התפעול בניהולה של ליזי אורון, פנינו בעידודה של ראש העיר מרים פיירברג-איכר לחברת מנופים שתסייע לנו בהרמת במה עבורה המשפחות עד לגובה גג בית האבות, באופן בו יוכלו לראות אחד את השני ולשוחח".

האופן בו "ביקרו" המשפחות את דיירי בית האבות התנהל בצורה מאורגנת ומסודרת לפי רשימה שהוכנה מראש, כאשר כל משפחה בחרה שיר ע"פ בקשתה וכשעלה בן המשפחה על במת המנוף לראות את יקירו, נשמע השיר בקול.

"היה כ"כ מרגש לראות את זה, הגיעו אחים, ילדים, נכדים ונינים, כל אחד קיבל רמקול והם דיברו ביניהם, זה היה מרגש עד דמעות. אחת הקשישות צעקה לילדיה 'אל תשכחו אותי' ומשפחתה ענתה לה שהם מתגעגעים ויבואו לבקר כאשר הקורונה תיעלם ולא תהיה סכנה. המשפחות הללו לא נפגשו קרוב לחודשיים ואני שמחה שהצלחנו להפגיש בין עשרים משפחות ליקיריהם".

כתבות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

תכנית נתיב מהיר לתחבורה ציבורית בעיר נתניה יוצאת לדרך

בעל חברה יעביר לעובדת בכירה רכוש בשווי 2.2. מיליון שקלים

קורונה: עיריית נתניה תעניק פטור תשלום ארנונה לעסקים

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן