משטרת נתניה: שבעה שב"חים אותרו – חמישה מהם גורשו

משטרת נתניה בשיתוף פקחי העירייה ביצעו מבצע אכיפה במרכז העיר ובחופים; התמקדו בהחרמת גז קצפות, אלכוהול וקורקינטים חשמליים

0
327
גז קצפות. צילום ארכיון דוברות המשטרה

משטרת נתניה בשיתוף פקחי העירייה ביצעו מבצע אכיפה במרכז העיר ובחופים; התמקדו בהחרמת גז קצפות, אלכוהול וקורקינטים חשמליים.

משטרת נתניה בשיתוף השיטור העירוני ופקחי עיריית נתניה פשטו השבוע על מרכז העיר והחופים המרכזיים. בלשים וכלבנים פעלו, במקביל, לאתר באזור כיכר העצמאות משתמשי סמים. במקביל, להתמודד עם תופעות הפוגעות בבני הנוער.

כידוע, אזור הכיכר, לפחות בחודשי הקיץ, משמשת כנקודת מפגש תיירותית וחברתית למאות ואלפי בני נוער. כך גם אזור הטיילת וחוף הרצל.

במהלך הפעילות, בהתאם למידע מודיעיני שנאסף בזמן אמת, עצרו השוטרים שבעה שוהים בלתי חוקיים. שניים מהשוהים נכלאו והשאר גורשו.

עשרות דוחות חולקו לבני נוער ולצעירים, אשר רכבו על אופניים חשמליים בניגוד לחוק. במקביל, בחלק מהמקרים החרימה המשטרה סוללות חשמליות של כלי רכב דו גלגלי במטרה להשבית הנסיעה.

דגש רב שמו השוטרים על איתור גז קצפות. מיכלי גז קצפות, אשר נמכרים בחנויות אפייה, משמשים מאות בני נוער כסמים. קל מאוד להשיג את גז הקצפות. עשרות מיכלי גז אותרו והוחרמו.

בחופי הים ובאזור הטיילת איתרו השוטרים עשרות בני נוער וצעירים שהחזיקו אלכוהול במקומות ובזמנים האסורים על-פי חוק. גם כאן החרימו השוטרים ושפכו עשרות ליטרים של אלכוהול.

אחת התופעות המסוכנות יותר, בעיקר בשעות הלילה, היא שחייה בים ללא פיקוח מציל. גם במקרה זה רשמו פקחי העירייה דוחות בגין רחצה בחוף ללא פיקוח.

גורמים בפיקוח העירוני הוסיפו למערכת נתניה און ליין, כי "הנוכחות הרבה בשטח, הייתה בולטת לעין". עוד ציינו, כי "תוצאות מבצע האכיפה והיקפו התאפשרו בזכות שיתוף פעולה מלא בין כל גורמי האכיפה".

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן