מרכז הטניס עיר ימים יקצה מגרשים לנוער ללא עלות על בסיס מקום פנוי

מעל 12 שנה ניהל חבר המועצה אדיר בנימיני מאבק ציבורי מול מרכז הטניס בעיר ימים; השבוע פורסם כי הושגה פשרה. זמני פעילות לטובת הקהילה הורחבו משמעותית

0
895
מרכז טניס עיר ימים בנתניה
צילום fotolia

מעל 12 שנה ניהל חבר המועצה אדיר בנימיני מאבק ציבורי מול מרכז הטניס עיר ימים; השבוע פורסם כי הושגה פשרה. זמני פעילות לטובת הקהילה הורחבו משמעותית

עיריית נתניה פרסמה השבוע הזמנה להורים ולילדים להגיע לאימון טניס חוויתי להורה וילד או ילדה ללא תשלום. עוד פורסם, כי בימים ראשון ושלישי בחודשים יולי-אוגוסט, בין השעות 21:00-22:00, יוכלו בני-נוער מהעיר נתניה לשחק טניס. הסיבה: פשרה מול מרכז הטניס עיר ימים נתניה, המעניקה לבני הנוער בעיר אפשרות להזמנת מגרש ללא עלות ועל בסיס מקום פנוי.
היוזמה הינה חלק ממאבק ארוך אותו ניהל סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, בהיותו חבר מועצה. מאבק ציבורי שעיקרו הקצאת זמני פעילות בקומפלקס מגרשי הטניס בשכונת עיר ימים. הקצאת מגרשים באופן שיאפשר גם לילדים ובני-נוער מהעיר, שידם אינם משגת, לעשות שימוש במגרשים שהוקמו במימון ציבורי.
חבר המועצה, סגן ראש העיר עו"ד אדיר בנימיני נתניה - יו"ר דירקטוריון מי נתניה
עו"ד אדיר בנימיני. צילום סטודיו ליאורית
ההסכם בין עיריית נתניה לבין אגודת הטניס של מכבי נתניה נולד בשנת 2008. הרקע לכך בעקבות פינוי מתחם "הקופסא" הישן – שם שכן מתחם של חמישה מגרשי טניס. בתמורה לפינוי נחתם הסכם על פיו שישה מתוך 12 מגרשי הטניס החדשים  יועברו לידי אגודת הטניס. המגרשים החדשים שנותרו, בבעלות העירייה, יעברו גם הם לידי האגודה – ללא תמורה ממשית.
במהלך שנת 2015, בעקבות מחאת הורים לילדים בבית הספר לטניס, הגיע הנושא לבדיקה של מבקר-העירייה, דב כץ. בעקבות דו"ח הביקורת שהוגש, נדון הנושא בפני ועדת הביקורת העירונית. במסגרת זו דרש עו"ד אדיר בנימיני כי החוזה לא יחודש במתכונת הנוכחית, מבלי להבטיח שהקהילה תהנה מן המגרשים במחיר מוזל וריאלי. בעניין זה זכה עו"ד בנימיני לגיבוי מלא. הן מיו"ר הועדה, ד"ר גרש פישמן והן מחבר הוועדה, אבי סלמה. האחרון אף יזם מפגש עם ראשי אגודת הטניס, בנוכחות מי שהיה אז הממונה על ספורט חבר המועצה ארז אבא. במהלך המפגש הזה נוצרו הבנות וגובשה תכנית לפעילות קהילתית במקום.

כמו כן, בימים ראשון וחמישי בשבוע, בשעות הבוקר, תינתן הטבה מיוחדת לתושבי נתניה. ההטבה בין השעות 07:00-12:00 (לא כולל ימי שישי ושבת). במסגרתה, ישכירו הנתנייתים מגרש של מרכז הטניס עיר ימים בהנחה של 25%.

סגן ראש העיר, עו"ד אדיר בנימיני, מסר למערכת נתניה און ליין, כי "אני ממש שמח. הגעתי לרגע בו הצלחתי להניע תהליך. תהליך עליו אני נאבק במשך שנים ובו אני מאמין בכל לבי. העמדת מגרשי ספורט לרווחת התושבים הינה שירות מוניציפלי אלמנטרי. שירות לו מחויבת כל רשות מקומית בישראל. זו סגירת מעגל עבורי כילד שגדל בנתניה ואהב מאוד לשחק טניס. בילדותי נאלצתי ביחד עם אחי "להתפלח" למגרשים או לקחת אוטובוס לפרדסיה. שם בפרדסיה היו מגרשים בחינם, כי כל מגרשי הטניס בעיר נתניה היו בתשלום".
בנוסף לפעילות קהילתית שכבר יצאה לדרך, התחייבה אגודת הטניס של מכבי נתניה במסגרת ההסכם, לקיים שלושה קורסי טניס (ארבעה מפגשים של 45 דקות). קורסים המיועדים לילדים ובני נוער ואשר לומדי בבתי הספר בשכונות קריית נורדאו וכן נאות שקד. המועדון ימנה צוות הדרכה ואימון על חשבונו ויספק את כל הציוד הנדרש לקורס.
כמו כן, בימים ראשון וחמישי בשבוע, בשעות הבוקר, תינתן הטבה מיוחדת לתושבי נתניה. ההטבה בין השעות 07:00-12:00 (לא כולל ימי שישי ושבת). במסגרתה, יועמדו להשכרה כל 12 מגרשי הטניס בהנחה של 25% לתושבי נתניה.
אם לא די בכך, ניתנה התחייבות מצד המועדון לשיתוף פעולה עם כל ביה"ס בדרום העיר. במסגרת זו יתקיימו במסגרת שיעורי החינוך הגופני, שיעורי לימוד טניס בשעות הלימודים. שיעורים אלה ייעודו  לכיתות ב'-ד'. כל כיתה תקבל שני שיעורי טניס לפחות. לחטיבת הביניים בבית הספר ע"ש חיים גורי יוקצו שיעורי טניס לחשיפת הענף. המטרה: איתור תלמידים ותלמידות פוטנציאלים מקרב תלמידי כיתות ז'-ח'. בבית הספר חיים חפר יעניקו מדריכים שיעורי טניס גם לתלמידי כיתות ה'-ו'.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן