מקווה לעידן חדש

2
118
עידן שריקי. צילום: ניר אנשר - ארכיון נתניה און ליין - ksn

פעם שנייה בתוך שנתיים מצא עצמו עידן שריקי מנופה ממכבי נתניה. למרות תחושת האכזבה, אין לו מילה רעה – רק תקווה שמכבי נתניה תצא מהבוץ

 ———

בחיים ישנם  מצבים בהם הקשר בין הרצוי למצוי הוא מקרי בהחלט. זהו בדיוק המצב, גם בעקבות המצב הכלכלי הקשה לו נקלעה הקבוצה וגם בגלל קושי להתחבר, בו מצויים רבים משחקני מכבי נתניה. עידן שריקי, חלוצה של מכבי נתניה, קיווה כמו רבים מכדורגלני נתניה, לפתוח את עונת החזרה לליגת העל, בסערה. שנתיים הוא היה בלאומית, פעם אחת עם מכבי פתח תקווה שעלתה ופעם שנייה עם מכבי נתניה.  ביום חמישי התפרסם רשמית, כי עידן שריקי שהתבקש על-ידי הנהלת מכבי נתניה למצוא לעצמו קבוצה חדשה, מצא גם מצא: מכבי קריית גת הנמצאת במאבקי העלייה מלאומית לליגת העל. בראיון למערכת נתניה און ליין – ksn מדבר שריקי על התחושות.

 מזל טוב על החתימה. איך, בסך הכל התחושה

"שמחה מהולה בעצב. שמחה על הקבוצה החדשה. עצב ביום בו מנכ"ל הקבוצה, עו"ד רועי דניאל, זימן אותי לשיחה וביקש ממני לחפש קבוצה. בלי יותר מידי הסברים.".

 במבט לאחור, מדוע במהלך החודש האחרון לא שותפת במשחקי הקבוצה?

"זה גם הפליא אותי. אני שחקן עם ניסיון רב. אין לי מושג מדוע, מבחינה מקצועית, הוחלט שאני לא מתלבש. אני גם לא מצליח להבין מה עומד מאחורי זה. בכל מקרה, אני בטוח שבמהלך כל החודש הזה יכולתי לסייע לקבוצה, כך הייתי עושה אם היו מאפשרים לי לשחק".

 ידוע שקיבלת הצעות ממספר קבוצות.

"אכן, הצעות לא היו חסרות – גם מהליגה הלאומית וגם מליגת העל. היום ההחלטה היכן לשחק היא לאו דווקא ההצעה הכספית הכי גבוהה, אלא קבוצה שאוכל להשתלב בה בצורה הטובה ביותר ולעזור לה מבחינה מקצועית. זה הכי חשוב מבחינתי בהחלטה היכן ללכת לשחק".

 דווקא לאור אי הוודאות הרבה, האם בקשת הנהלת נתניה לא היוותה אמצעי נוח "לברוח"?

"ממש לא. התחברתי למכבי נתניה, למועדון ולאוהדים של הקבוצה שהם חלק ממשפחה גדולה ויפה. למרות חוסר הוודאות, הייתי נשאר כאן בלב שלם עד סוף העונה כדי לעזור לקבוצה – גם אם יש בזה סיכון מבחינה כלכלית".

אתה מופתע שוויתרו דווקא עלייך בתקופה הזאת?

"אני לא יודע אם המילה מופתע מתאימה. זה קרה לי כאן, לפני כשנתיים. אני בטוח שהבינו אז שעשו טעות בשחרור שלי. שוב, אני חוזר ועומד מאחורי מה שאני אומר: אני בטוח שיכולתי לעזור לקבוצה מבחינה מקצועית, וזה חבל מאוד. זה הדבר שהיה הכי חשוב מבחינתי".

 ברמה אישית, לאור הטענות שממילא כדורגלנים מרוויחים יותר מדי, איך מסתדרים חודשיים ללא משכורת בכלל ודווקא ככדורגלן שמרוויח מעל הממוצע?

"לכל שכיר שלא מקבל משכורת בזמן קשה להסתדר. אין הבדל בין כדורגלן, פועל במפעל או מנכ"ל חברה. גם אין קשר לגובה המשכורת. הקושי הוא אותו קושי, כיוון שכל אדם מתאים את הוצאותיו בהתאם להכנסותיו. בין אם גובה תשלום המשכנתא, עלות הילדים, גני הילדים ובתי הספר. זה לא מצב פשוט, והוא קשה יותר כיוון שהוא לא היה צפוי בהיקפים כאלה. כרגע אנו חיים על הלוואות ועזרה מהמשפחה. זה לא קל, לא בריא ולא טוב".

 

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן