מצדיעים לארגוני הנשים בנתניה

יריית הפתיחה של אירועי חודש האישה שיתקיימו בחודש מרץ, אירעה השבוע במסגרת ערב הצדעה לארגוני הנשים בעיר; הערב התקיים במעמד ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר

0
216
בנתניה מצדיעים לארגוני הנשים. צילום באדיבות עיריית נתניה

חודש אירועי האישה נפתח השבוע בערב המיוחד שהתקיים בפלנתניה- מרכז המדע, התרבות והחלל שבעיר, בו הצדיעו לארגוני הנשים בנתניה.

הערב התקיים ביוזמת היועצת לקידום מעמד האישה, עו"ד אילנה גורן, ותמיכתה של סגנית ראש העירייה הממונה על תיק מעמד האישה, טלי מולנר. כמו כן השתתפו כ-55 נשים.

עו"ד אילנה גורן סיפרה על חשיבות הכרת התודה. "החלטנו לקיים ערב הצדעה לארגונים, גם כדי להוקיר ולהכיר תודה על עמלן ופועלן במהלך השנה. גם כהזדמנות למפגש חברתי, שישמש מנוף לקירוב לבבות, איחוד שוטרות. כל זאת, תוך כדי קריאה לארגוני והזמנה של פעיליהם ליצור איתנו קשר, ליזום פעילויות משותפות, לעזור ולהיעזר בנו, כעירייה. על מנת שכלל נשות העיר תצאנה נשכרות".

מעיריית נתניה מסרו, כי בעיר נתניה פועלים שבעה ארגוני נשים. בניהם מועצת נשים, מעגל נשים לזכרן של הילה בכר ומיכל בן רעי, נעמת, ויצו, סורופטימיסטיות, בני ברית ונשות הדסה.

עו"ד גורן הוסיפה: "במהלך כל השנה המתנדבות, רובן נשים קרייריסטיות, בעלות מקצועות חופשיים, מפנקות אותנו ותורמות רבות מזמנן, לרווחתנו. החלטנו לגמול להן על כך ולהעניק להן תעודות הוקרה".

בערב ההוקרה השתתפו ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, סגניתה טלי מולנר, סגנית ומ"מ ראש העיר שירי חגואל-סיידון. כמו כן השתתפו חברות מועצת העיר תרצה גרינפלד וציפי קפל, מנהלת מחלקת ההתנדבות אתי יוזף ומנהלת הפלנתניה שלי גרינברג.

פיירברג-איכר הודתה לכל אחת ואחת מהמתנדבות, על פועלן למען נשים ולמען המשך קידומן בחברה.

לאחר הברכות וחלוקת תעודות, נהנו הנשים מהרצאתה ההומוריסטית של הסטנדאפיסטית ענת אביעד, "מה בין קובה סלק לצ'רלי צ'פלין".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן