מפגשי התושבים עם בכירי כפר יונה יחודשו

המפגש הראשון, שאמור היה להתקיים ביום שלישי, בין מפקד תחנת שדות, בכירי העירייה ותושבי שכונת שרונה, נדחה בשל המצב הביטחוני.

0
340
שושי כחלון כידור
ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון כידור. צילום אביבית איזקסון

המפגש הראשון, שאמור היה להתקיים ביום שלישי, בין מפקד תחנת שדות, בכירי העירייה ותושבי שכונת שרונה, נדחה בשל המצב הביטחוני.

ראש עיריית כפר יונה, שושי כחלון כידור, מחדשת את מפגשיה עם תושבי העיר ותחזור לקיים מפגשי שיח עימם במהלך החודש הקרוב. עם זאת, המפגש הראשון שתוכנן ליום שלישי (18.05) נדחה בשל המצב הביטחוני והמערכה בעזה. במפגשים אלו ישתתפו מפקד תחנת שדות, סנ"צ אופיר ביטון ומנכ"ל העירייה, ששי מגידו. אל מנכ"ל העירייה יצטרפו מנהלי האגפים השונים בעירייה.

מטרת המפגשים, כך נמסר לנתניה אונליין, היא לקיים שיח בלתי אמצעי עם התושבים. להציג בפניהם את עיקרי העשייה של העירייה בשכונות ולאפשר לתושבים להעלות נושאים שעל הפרק. בפני התושבים תוצג מצגת, שתחשוף בפניהם את העשייה עד כה בשכונה בה הם גרים. כמו, כן נושאים הנמצאים בשלבי תכנון.

המפגשים יתקיימו על פי חלוקה לשכונות.

18.05 – מפגש עם תושבי שכונת שרונה. בשל המצב הביטחוני המפגש נדחה. טרם נקבע מועד חלופי.

07.06 מפגש עם תושבי גבעת אלונים.

15.06 מפגש עם תושבי שכונת יפה נוף.

כל המפגשים הצפויים יתקיימו בהיכל התרבות – במרכז הקהילתי – ויחלו בשעה 20:00.

מעיריית כפר יונה הוסיפו, כי "מפגשים אלה מהווים חלק בלתי נפרד מיעדיה של העירייה וראש העירייה". עוד הוסיפו, כי "מטרת המפגשים הינה חיזוק הקשר והתקשורת עם הציבור, לשתף אותם בנעשה. במקביל, להקשיב לצורכיהם ולאפשר לתושבים להשפיע על סדר היום בעיר. כמו גם, לקדם יוזמות. מפגשים אלה מצטרפים למדיניות "דלת פתוחה" אותה מקיימת כחלון-כידור עם תושבי העיר בלשכתה מדי שבוע".

האם מפגשי השיח פתוחים לכלל התושבים בחלוקה לשכונות?

"כן. מפגשי השיח פתוחים לכלל התושבים בחלוקה לשכונות. התושבים מוזמנים להציף שאלות וסוגיות, שיזכו למענה על ידי ראש העירייה ונציגיה. בנוסף, ישתתף בהם מפקד תחנת משטרת שדות. מטרת המת"ח לתת מענה לסוגיות של ביטחון אישי וקהילתי. זאת, כאמור, כחלק משיתוף הפעולה הפורה בין עיריית כפר יונה, הפיקוח והשיטור העירוני לתחנה".

כתבות נוספות העשויות לעניין את תושבי כפר יונה: 

פארק תעסוקה כפר יונה: היתר בנייה ראשון למבנה “ספץ”

תערוכת צילום תיעודי: “להשאיר חותם בכפר יונה”

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן