ממשיכה לטפס: 3:0 ענק לנתניה על הפועל י-ם

0
98
דיא סבע מכבי נתניה / נתניה און ליין
דיא סבע צילום ניר אנשר

פתיחת המחזור השישי במסגרת הליגה הלאומית סידרה לאוהדי מכבי נתניה מתנת חג מושלמת, חניכיו של סלובאן דראפיץ' שפתחו את העונה עם מינוס 9 נקודות הוכיחו גם הפעם כי הם לא מתכוונים לעצור בדרך לפסגה והשיגו הערב ניצחון ענק במפגש מול הפועל י-ם. כוכב הערב של היהלומים מנתניה הוא ללא ספק דיא סבע שנמצא לאחרונה בכושר מצוין העלה את הקבוצה המקומית ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-26 אחרי עוד שיתוף פעולה מוצלח בינו לבין קפטן הקבוצה ערן לוי שהעביר לו כדור רוחב מהצד השמאלי וסבע שהשתלט מצוין על הכדור גלגל אותו פנימה וקבע 1:0 למכבי נתניה. המארחת המשיכה לחגוג ושלוש דקות לפני השריקה לסיום המחצית היה זה שוב ערן לוי שהפעם חטף כדור במרכז השדה , מצא את סבע שמבלי להתבלבל הכניע את השוער הירושלמי.2:0 לנתניה.
עם האוכל בא התיאבון מסתבר, 20 דקות לפני תום המפגש, שחקן הבית אביב אברהם הבקיע את השני שלו העונה במהלך יוצא דופן אותו התחיל ערן עם מתפרצת, מסר לסבע שעם העקב מצא את אברהם שירה את הכדור פנימה וקבע את תוצאת המשחק 3:0.
הניצחון של נתניה היום הוא הרביעי שלה בתום שישה מחזורים. אלמלא מינוס של 9 הנקודות איתו פתחו את העונה, דראפיץ' וחניכיו שעוד לא הפסידו העונה היו תופסים את המקום הראשון בטבלה. אבל בחזרה למציאות, לצהובים יש עוד דרך ארוכה עד לחזרה המיוחלת לליגת העל ונכון לרגע זה ממוקמים היהלומים במקום ה-11 בטבלה .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן