מכבי נתניה וקללת הרצועה

0
93
שמעון הרוש, מכבי נתניה - נתניה און ליין
שמעון הרוש, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

 

אוהדי הכדורגל בארץ לא זוכרים חוסר מזל כזה בקבוצת כדורגל, בו עוד לפני שהגיעה למחצית עונת הכדורגל, הושבתו ארבעה שחקנים באותה קבוצה קרעו את הרצועה הצולבת וסיימו את העונה. השבוע ניחתה, בפעם החמישית העונה, המכה: הפעם מדובר במגן הקבוצה, שמעון הרוש, שנפגע קשה ברצועות הקרסול. על-פי הערכות הרפואיות האופטימיות, במקרה הטוב יחזור הרוש למגרשים בעוד כחודש – לאחר מנוחה. במידה והמצב לא ישתנה, צפוי הרוש לעבור ניתוח שישבית גם אותו עד סוף העונה.

במכבי נתניה, הממוקמת במקום האחרון, עדיין לא ברור אם יצליח הסגל הנותר, בניצוחו של המאמן ראובן עטר, להתאושש ממצב הביש כבר בשבת הקרובה, במשחק מול עכו. למרות זאת, בראיון לנתניה און ליין, משדר הרוש אופטימיות.

מדובר בפציעה ישנה שהחמירה. מה המצב כרגע?
"זו פציעה שאני סוחב אותה עוד מתחילת העונה שארעה במשחק גביע הטוטו בבאר שבע. אני כבר המון זמן משחק עם הפציעה הזו. כרגע, לצערי, הגעתי למצב שאי-אפשר לסחוב יותר במצב הנוכחי ואני חייב לראות איך מטפלים בזה עקב החמרה וכאבים ".

מהי המלצת הרופאים המומחים?
"כרגע נאמר לי לנוח במשך חודש ולעבור, במקביל, טיפולים ממוקדים. רק לאחר תקופה זו תתבצע בדיקה יסודית שתקבע אם אני כשיר לחזור למגרש או לחילופין אצטרך לעבור סדרת טיפולים נוספת".

בעונה שעברה סבלת גם-כן מפציעה שהשביתה אותך לתקופה קצרה
"בשנה שעברה הייתה זו פציעה של שריר, שנמשכה שלושה שבועות. אחר כך חזרתי עד לסיום העונה. הפעם זו פציעה של רצועות בקרסול. ניסיתי העונה לנוח כמה פעמים, אבל זה לא הצליח להירפא. כרגע המצב החמיר ובגלל הכאבים אני לא יכול לשחק".

האם אתה מסוגל להסביר את המצב לו נקלעה הקבוצה, בעקבות פציעתם של חמישה שחקנים בפרק זמן קצר כל-כך?
"היה לנו ממש חוסר מזל עם הפציעות שחלקן, כמו ערן זגורי ודיע סבא, זה דברים שיכולים לקרות בכל קבוצה. אין ספק, שזה צירוף מקרים נדיר מה שקרה לנו השנה. זה לא משהו שהיה ניתן למנוע עם התנהלות אחרת. זה פשוט חוסר מזל משווע. גם הפציעה שלי זה המון חוסר מזל. ברור, שסדרת הפציעות שיבשה המון, בעיקר שכל הפציעות אירעו לשחקני מפתח, אבל אני בטוח שנתגבר על זה. בסך הכל, מדובר בקבוצה חזקה ומגובשת, שבאמת עושה הכל כדי לצאת מהמצב הקיים".

עד כמה שחקני מכבי נתניה, אלה לפחות שלא נפצעו, מאמינים ביכולתם לייצב את המשחק?
"נכון שאלה פציעות של שחקנים חשובים, שלחלקם אין מחליפים כרגע. קשה לדעת מה תהיה ההשפעה עד סוף העונה. אי-אפשר, כמובן, להתכחש לכך שאיבדנו שחקנים משמעותיים ביותר, אבל זה היה כבר לפני מספר חודשים. אנחנו מקווים וכולנו מאמינים שהשחקנים הקיימים מסוגלים, רוצים ויכולים להביא את התוצאה".

מהם הסיכויים שבסופו של הליך תאלץ לעבור ניתוח?
"נכון לעכשיו, בתום סבב התייעצויות עם מומחים, הערכה הכללית היא שחודש מנוחה יספיק. אני באמת מקווה שבעוד כחודש אחזור להתאמן כרגיל, ולא, חס וחלילה, יתברר שיש להמשיך בטיפולים נוספים ובמקרה הגרוע ביותר לעבור ניתוח".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן