מכבי נתניה הובסה 4:1 מול עכו

0
130
מנחם קורצקי - לשעבר מאמן מכבי נתניה - כיום מאמן מכבי חדרה
מנחם קורצקי. צילום: ניר אנשר - נתניה און ליין - ksn

שום דבר כבר לא יעזור למכבי נתניה להשאר בליגת העל בעונה הנוכחית, למעשה התבוסה מול עכו במסגרת המחזור הראשון בפלייאוף התחתון הייתה מעין חותמה רשמית לירידה של נתניה לליגה הלאומית. חניכיו של קורצקי הגיעו למפגש מול העיר הצפונית בידיעה שאיבוד נקודות גם הפעם ככל הנראה יחרוץ את גורלם באופן סופי. הפועל עכו שנמצאת גם היא בתחתית הטבלה השיגה נקודות יקרות מפז ועשתה צעד משמעותי לקראת הישארותה בליגת העל גם בעונה הבאה.
נתניה פתחה את המשחק בהיסוס שעלה לה ביוקר שער מוקדם של סייס כבר בדקה ה11. סייס ניצל את המומנטום שנוצר ובדקה ה28 השלים צמד שערים לזכות קבוצתו. בנתניה לא מיהרו להישבר ודווקא השער השני של המארחת היה זה שגרם לקבוצה המקומית להתעשת. חמש דקות לפני תום המחצית הראשונה היה זה סער בנבנישיתי שצימק ל2:1 אחרי הדיפה רשלנית של דני עמוס.
המחצית השנייה נפתחה עם לחץ טוב מצידה של נתניה שזו לא ידעה לתרגם לשער. בדקה 83 היה זה עוז פרץ שמבצע אישי שלו הסתיים ברשת של דין גל וקבע 3:1 לקבוצה המארחת שלא הסתפקה בהפסד ובדקה 88 שתי דקות לפני תוספת הזמן סמואל גילמור החתם את תוצאת הסיום, בתבוסה כואבת של מכבי נתניה.
גם האופטימיים שבאוהדים הבינו כי נתניה כבר לא תשרוד את העונה בליגת העל אך בכל זאת כל עוד לא נאמרה המילה האחרונה, אולי בכל זאת יש סיכוי. אם חניכיו של קורצקי יאבדו נקודות במחזור הבא מול קריית שמונה הם ירדו באופן רשמי לליגה הלאומית.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן