מכבי נתניה בחצי גמר החופים אחרי דו קרב פנדלים

0
122
בית
צילום fotolia

שלב רבע הגמר בליגת החופים הגיע לסיומו וגם הפעם סיפק רגעים מותחים במיוחד, כאשר המשחק המותח ביותר היה שייך לקבוצה הצהובה של בני לם מול פתח תקווה. נתניה שפתחה מצוין את המשחק ואף עלתה ליתרון כפול מוקדם, תחילה מרגליו של טורס ומיד אחריו גול אדיר של בן בריגה. לרגעים היה נראה כי פתח תקווה ויתרה על המשחק עוד בתחילתו אבל אז הגיעה טעות של השוער הצהוב אפשרה למראדונה לצמק את התוצאה ובעצם להחזיר את פתח תקווה לעניינים.לאורך המשחק נרשמו גם כמה טעויות שיפוט, אחת מהם זיכתה את פתח תקווה בכדור עונשין על עבירה שלא הייתה מה שיצר התלהמות בספסל של נתניה. גם מצדה של פתח תקווה נרשם אירוע לא נעים זאת לאחר שמאמן הקבוצה הטיח בפני השופטים כי המשחק מכור ובעקבות כך מצא את עצמו מורחק.
לאחר שערים נוספים של צחי אילוז ואלעוברה שקבע מהפך מצידה של פתח תקווה ושער של טורס ושער עצמי של אזברגה לזכות נתניה, מצאו את עצמן שתי הקבוצות בדו קרב פנדלים שהסתיים כאמור עם ניצחונה של נתניה 2:1 ואנחת רווחה של הצהובים.
בחצי הגמר שייערך בשבוע הבא תפגוש מכבי נתניה את יריבתה המושבעת מכפר קאסם למשחק מותח שבסופו תיקבע מי משתי הקבוצות תקבל את הכרטיס לגמר המיוחל.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן