מונה מנהל אגף נשים ויולדות בלניאדו

0
983
ד"ר בן דוד, צילום באדיבות בית חולים לניאדו

ד"ר מרדכי בן דוד מונה השבוע לתפקיד מנהל אגף הנשים והיולדות במרכז הרפואי צאנז ע"ש לניאדו. ד"ר בן דוד כיהן כסגן מנהל האגף ומנהל מחלקת נשים במשך מספר שנים. ד"ר בן דוד נכנס לתפקיד עם יציאתו לגמלאות של ד"ר יעקב ממט, מנהל האגף מיומו הראשון. מבית חולים לניאדו נמסר, כי  ד"ר בן דוד הינו מומחה בתחום הגניקולוגיה ובעל נסיון קליני וניהולי רב.

עם כניסתו לתפקיד אמר ד"ר בן דוד כי "אני חש אחריות כבדה בהכנסי לנעליו הגדולות של ד"ר ממט שהוביל את אגף הנשים והיולדות להישגים קליניים מרשימים, אין ספק שהמוניטין של האגף נזקף לעשייתו של ד"ר ממט במשך עשרות שנים. אני מתכוון להמשיך במסורת והמורשת המפוארת שהשאיר אחריו ד"ר ממט, מסורת של מיילדות הרואה את היולדת במרכז ומעניקה לה מקסימום רוגע ובטחון בתהליך הלידה כתהליך טבעי, היולדות, הדולות, האמהות והסבתות יכולות להיות רגועות – לניאדו ימשיך להיות בית חם ללידה רגילה, לידה טבעית ולידה קיסרית".

חיים המרמן, מנכ"ל לניאדו בירך את ד"ר בן דוד ואמר כי "המוניטין של אגף הנשים והיולדות בלניאדו הינו מוניטין מעולה. אנו נמשיך לפתח, לשדרג ולהשקיע באגף הזה על מנת להעניק לציבור היולדות חווית לידה מעצימה".

המרמן הוסיף: "אני מלא הערכה לעבודתו של ד"ר יעקב ממט שבמשך כארבעים שנה בנה אגף לתפארת, העבודה שלו תלווה את לניאדו עוד שנים רבות, אין לי ספק שרוחו והדרך אותה התווה לרופאים והמיילדות תמשיך להיות דרכו של האגף גם בעתיד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן