מיליון שקלים יועברו מאנגליה לנתניה

1
86
אלי שגב. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין (ksn)

נראה כי נמצא פתרון לבעיית המשכורות במכבי נתניה. הבקרה התקציבית חילטה ערבויות בסכום של כמיליון שקלים אותם הפקיד אלי שגב בבנק הבריטי. המשכורות לשחקנים בדרך?

מסתמן פתרון לבעיית המשכורות של מכבי נתניה, בקרית התקציבים הצליחה לחלט היום חלק מהערבויות, אותם הפקיד אלי שגב, הבעלים של הקבוצה בבנק באנגליה. מהלך זה שכלל לא היה ברור אם יהיה ניתן לביצוע לפני מספר שבועות, בוצע בהשקעה רבה וארוכת טווח בידי הבקרה ובאמצעות עורכי דין.

אז מה בעצם המשמעות של חילוט ערבויות? הכסף המדובר צפוי להיכנס לקופתה של נתניה עד תחילת השבוע הבא ולסייע בתשלום המשכורות לשחקנים. כאמור, הכסף שהפקיד שגב ישמש לתשלום המשכורות הקודמות וכן תשלום המשכורות העתידיות לשחקנים. כמו כן הכסף עשוי למנוע מהנהלת הקבוצה למכור עוד שחקנים לאחר שעודד גביש, עמרי קנדה ועידן שריקי כבר קיבלו הודעה רשמית על סיום דרכם במועדון.

ללא ספק הבשורות הטובות בדבר זרימת כסף לקופת הקבוצה יעלו חיוך על פניהם של שחקני הקבוצה, שתארח את הפועל חיפה בשבת הקרובה.הקבוצה של יוסי מזרחי שהפסידה במחזור האחרון 3:1 לקריית שמונה, בכעס על השופט במשחק זיו אדלר, שהעניק פנדל שלא בצדק לקבוצה המארחת. במקרה של הפסד בשבת עלולה נתניה למצוא עצמה קרובה לקו האדום, זאת לאחר שלאחרונה הצליחה הקבוצה הצהובה לברוח מהקו האדום.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן