מועדוני נוער בנתניה צויידו במתקני כושר

3
279
מתקני כושר - מועדוני נוער -עיריית נתניה
מועדוני הנוער בנתניה צוידו באביזרי ספורט וכן מתקני כושר

מועדוני הנוער בנתניה התחדשו בימים אלה במתקני ספורט ואביזרי כושר, זאת במסגרת שיתוף פעולה בין משרד הבריאות לבין עיריית נתניה.

במסגרת שיתוף הפעולה הועברו עשרות אלפי שקלים להצטיידות וכן לטובת פעולות נרחבות למען קידום הבריאות בעיר.

בין המתקנים שסופקו: הליכונים, משקולות, אופניים, מזרני יוגה, שולחנות פינג פונג ועוד, שנועדו לעודד תרבות כושר ובתוך כך – להטמיע תזונה נכונה בקרב בני הנוער ולטפח אורח חיים בריא יותר.

חברת המועצה והממונה על תיק הבריאות תרצה גרינפלד בשיתוף פעולה עם סגנית ומ"מ ראה"ע שירי חגואל סיידון, הממונה על תיק הנוער והצעירים, יחד עם מאריתו קבאדה, מנהלת האגף, קידמו את הנושא והחליטו להשקיע את מירב המשאבים בבני הנוער וצעירי העיר.

עו"ד שירי חגואל-סיידון מסרה, כי "אני תומכת בהטמעה ובקידום של אורח חיים בריא באוכלוסייה בכלל ובקרב בני הנוער בפרט. הספורט הוא בעיני הדרך הטובה ביותר בכדי להגשים אורח חיים נכון שכן לא מדובר רק על עניין פיזי אלא גם נפשי. הספורט יוצר לנו מסגרת מסודרת ובהכרח גורם לנו להרגיש טוב יותר. לכן, אני בטוחה שזאת השקעה הכי משתלמת בשביל הנוער שלנו ובמיוחד לאחר תקופת הקורונה שהוציאה את כולנו קצת מאיזון".

ואילו חברת המועצה תרצה גרינפלד, הוסיפה כי "הנחיצות להצטיידות בתחום הספורט והכושר גברה דווקא בימים אלה, לנוכח העובדה כי רבים מבני הנוער נשארו בבתיהם בתקופת הקורונה ולמעשה לא יכלו לעסוק בספורט וכושר. חשוב לציין, כי במסגרת התוכנית ״אפשרי בריא״ המשותפת למשרד הבריאות ולעיריית נתניה נבחרו השנה שני יעדים : תזונה נכונה ופעילות גופנית. בגני הילדים ובמחלקת הנוער עוסקים בנושאים הללו ע"י יצירת פעילויות שונות לקהילה במרחב הציבורי וכן במועדוני הקשישים. עתה, הרחבנו את הפעילות גם לטובת בני נוער וצעירים".

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

נתניה: מלחמת ירושה הסתיימה בביקורת קשה ואצבע מאשימה

גלקטובורקו – מתכון מאפה פילו במילוי קרם סולת

נתניה: גינת בוסתן לילדי הגנים

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן