לראשונה בישראל: קבוצת BBB תחל בהפרדת פסולת

בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם תמיר-תאגיד מחזור האריזות תחל קבוצת BBB מנתניה בהפרדת פסולת; זאת לראשונה בעולם המסעדנות בישראל

0
150
רני איידלר, ד"ר גלית שאול ואהובה תורג'מן צילום: איתמר משולם

קבוצת BBB, הכוללת את רשתות BBB, Moses, Burgerim, Moses Shop ו- Meat Deli, תשתף פעולה, לראשונה בעולם המסעדנות בישראל, עם תמיר- תאגיד מחזור האריזות.

במסגרת השת"פ, יחלו מסעדות הקבוצה להפריד פסולת ולשלוח את כל אריזות הפלסטיק, מתכת וקרטוני המשקה, בהם עושה שימוש המסעדה והלקוחות, למחזור.

הפיילוט לפעילות יתבצע במסעדת BBB אם הדרך, הממוקמת בבית חרות בעמק חפר.

לצורך כך, הציב תאגיד תמיר פחים כתומים ייעודיים במקום וביחד עם מועצה אזורית עמק חפר, שנרתמה לשיתוף הפעולה, נקבעו מועדי פינוי קבועים לפחים

מקבוצת BBB נמסר, כי זהו צעד נוסף בפעילות האחריות החברתית והתאגידית אותה מטמיעה קבוצת BBB בשנים האחרונות.

מהלך זה מצטרף לצעדים אקולוגיים נוספים שמקיימת הקבוצה, דוגמת הפסקת שימוש בפלייסמנטים המונחים על שולחנות המסעדות, מעבר לתפריטים דיגיטליים, צמצום שימוש בקשיות שתייה מפלסטיק ובסכו"ם חד פעמי בשירות המשלוחים, ועוד.

המועצה האזורית עמק חפר היא מהרשויות הירוקות והממחזרות ביותר בארץ, שזכתה בשלוש השנים האחרונות בתואר הרשות הממחזרת ביותר בתחום האריזות, בקטגוריית המועצות האזוריות, וזה אך טבעי שהפיילוט לפעילות זו יחל בסניף הרשת שבעמק חפר.

מועצת עמק חפר משקיעה משאבים רבים בשמירה על המרחב הכפרי, תומכת ומעודדת תושבים ועסקים מקומיים למחזר ולשמור על הסביבה, לטובת כלל הקהילה והדורות הבאים.

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, מסרה: "קבוצת BBB הינה הגדולה והמובילה בישראל בתחומה, וככזו, מודעת לאחריות החברתית והתאגידית המונחת על כתפיה".

"אימוץ נושא הקיימות כגישה ניהולית, המשתלבת באסטרטגיה העסקית וההשפעות החברתיות, הסביבתיות והכלכליות של פעילות למען איכות הסביבה, הינה אך טבעית, ואנו שמחים להוביל מהלך זה".

ד"ר גלית שאול, ראש מועצת עמק חפר, הוסיפה: "אני מברכת על החזרה ההדרגתית לשגרה של העסקים בישראל בימים אלה, ומודה לבעלי העסקים המקומיים שממשיכים לקדם מדיניות ירוקה, גם בזמנים מאתגרים".

"כמי שעומדת בראש אחת מהרשויות הירוקות ביותר בארץ, אני שמחה על שיתוף הפעולה עם רשת מזון ארצית, החורטת על דגלה את נושא המחזור ושמה במרכז את נושא השמירה על איכות הסביבה".

"אני מאמינה שעובדי הרשת, שיסגלו לעצמם את הרגלי המחזור בעת עבודתם, יטמיעו אותם גם בבתיהם, בקרב בני משפחותיהם וחבריהם, ובכך יתרמו לקידום מדיניות סביבתית חשובה ומשמעותית זו".

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד המחזור תמיר, הודה על ההירתמות לפיילוט ועל שיתוף הפעולה שלדבריו מהווה את השלב הבא בקידום מהפכת המחזור בישראל.

"בישראל כיום, יש כבר כ-5 מיליון תושבים שחשופים לפח הכתום הנמצא בקרבת ביתם ומהלך זה מקדם אותנו למחזור אריזות רבות שנמצאות במסעדות ,שיפתחו שוב בקרוב".

"בשנת 2020 עלינו ב 25% בכמות האריזות שהופרדו בבתים על ידי תושבי המדינה ועכשיו הגיע הזמן שגם מסעדות ומקומות הבילוי יצטרפו למהפכה הכתומה ויפרידו את כל האריזות שהופכות לפסולת במטבחים. אנחנו מתחייבים לסייע וללוות באופן מקצועי את התהליך ביחד עם כל בית עסק" מסר איידלר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן