כתב אישום יוגש נגד מחבל שביצע פיגוע דקירה בנתניה בשבוע שעבר

הותר לפרסום, כי בתחילת שבוע שעבר עצרה המשטרה בנתניה מחבל, שניסה לדקור אנשים ברחוב. בדרך נס הסתיים האירוע ללא נפגעים. 

0
439
בתמונה: המחבל מנסה לדקור אישה בכיכר העצמאות בנתניה
המחבל מנסה לדקור אישה בכיכר העצמאות בנתניה

הותר לפרסום, כי בתחילת שבוע שעבר עצרה המשטרה בנתניה מחבל, שניסה לדקור אנשים ברחוב. בדרך נס הסתיים האירוע ללא נפגעים. 

הותר לפרסום: משטרת נתניה עצרה בתחילת שבוע שעבר בנתניה תושב איו"ש כשברשותו סכין. עם התפתחות החקירה עלה, כי ביצע פיגוע דקירה ללא נפגעים. הפרקליטות תגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים

שוטרי תחנת נתניה פתחו ביום ראשון שעבר (12.03) בסריקות מבצעיות. זאת עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר גבר  המתהלך במדרחוב בעיר, כשברשותו סכין. מהדיווח עלה, כי דקר אנשים באזור כיכר העצמאות.

שוטרים הרכובים על אופנועים הגיעו תוך פרק זמן קצר למקום. הם איתרו את החשוד ובתום מרדף קצר השתלטו עליו ועצרו אותו. החשוד, תושב איו"ש בשנות ה-20 לחייו, החזיק סכין מתקפלת. במקום, לא הצליחו השוטרים לאתר נפגעים.

במסגרת חקירת נסיבות העבירה, הגיעו השוטרים אל צילומי אבטחה. מהצילומים עולה, כי החשוד, אכן, דקר לעיני עוברים ושבים אישה בכתפה. הוא תקף אותה מול ילדיה. בדרך נס, הניסיון לדקור התסיים בקריעת המעיל שלבשה. היא, כך מתברר, עזבה את המקום בבהלה והמשיכה בדרכה.

היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה ניהלה את החקירה. במסגרת זו שללו השוטרים וגורמי הביטחון חשד כי היו מעורבים שותפים. כמו כן שללו אפשרות לפעילות חבלנית עויינת (פח"ע) נוספת.

בבוקר יום שלישי, בבית המשפט הצבאי, הוגשה בקשה להארכת מעצרו. עד סוף השבוע תגיש המדינה נגד המחבל כתב אישום.