יצא לדרך המחזור השני של יוזמים עסק – כפר יונה

במחזור השני של קורס "יוזמים עסק", מטעם מעוף לעסקים, בשיתוף עיריית כפר יונה, משתתפים 21 תושבי האזור אשר מקבלים ארגז כלים מלא לקראת פתיחת עסק

0
1076
בתמונה: משתתפי ומשתתפות המחזור השני של קורס יוזמים עסק מטעם מעוף ובשיתוף עיריית כפר יונה.
יוזמים עסק - כפר יונה. המחזור השני יצא לדרך

השבוע נפתח המחזור השני של קורס "יוזמים עסק". הקורס, מטעם מעוף לעסקים והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, הינו בשיתוף עיריית כפר יונה. המחזור השני נפתח בעקבות ההצלחה וחוות הדעת הטובות מצד מי שהשתתפו במחזור הראשון.

הקורס, "יוזמים עסק", האורך 14 מפגשים שבועיים, מיועד למעוניינים ולמעוניינות להקים עסק. הוא גם כולל הסברים על התהליך הכרוך בכך. תכנית הלימודים ממוקדת ונבנתה במיוחד כדי להעניק "ארגז כלים" לצאת לדרך.

21 תושבות ותושבי כפר יונה והאזור עוברים את הקורס, המתקיים בבניין העירייה החדש. ראש העירייה, שושי כחלון כידור, בירכה את המשתתפות והמשתתפים, ואיחלה הצלחה. המרצה המוביל בקורס ומי שיזם את החיבור בין הגורמים, הוא לירן וייס. מנכ"ל העירייה, ששי מגידו, יחד עם לאלי היומן, מנהל מעוף סניף נתניה וצפון השרון, התאימו את צרכי הקורס לצרכי המבקשים להקים עסק חדש, וכן לאלה שהם בראשית דרכם העצמאית. רכזת ההדרכה בסניף, לאינה פלוצקי, ומנהלת מחלקת קידום ורישוי עסקים בעיריית כפר יונה, מיטל בנאי, מרכזות את התחום.

במהלך ארבע השנים האחרונות פועלת עיריית כפר יונה לחזק ולבסס את העוגנים העסקיים בעיר. בין השאר, באמצעות פיתוח, הרחבת ובנייה של אזורי תעסוקה ומתחמי קנייה. במקביל, בחיזוק ההיבטים העסקיים – כלכליים של עצמאיים. בדרך זו עונה העירייה על שני צרכים מרכזיים. מצד אחד הגדלת הכנסות הרשות מהיטלים שונים וכן גביית ארנונה עסקית או מסחרית הגבוהה משמעותית מארנונה למגורים. מנגד, הגדלת השקעות הרשות בחינוך, באיכות חיים ורווחה בכספים הנכנסים.