טוברוק: איתן רצון ממשיך להרשים בוויסבאדן

0
94
נשיא מחוז הסה מסר אישור ההתאחדות הגרמנית לאיתן רצון באופן אישי

איתן רצון, בלמה בן ה-16 של בית"ר טוברוק, ממשיך להרשים את צוות המאמנים וההנהלה בקבוצת הנוער של וויסבאדן הגרמנית – אליה הושאל לפני כחודש וחצי.

לעיתון נתניה און ליין-ksn אישר בעלי ונשיא בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', כי בסוף השבוע קיבל רצון את האישור המיוחל מההתאחדות הגרמנית – המאפשר לו לשחק במדי קבוצת הנוער של וויסבאדן, במשחקי הליגה והגביע של הקבוצה אשר יחלו ב-15 לאוקטובר.

את הבשורה המשמחת זכה לקבל רצון מלא אחר מאשר מנשיא מחוז הסה (Hesse), וולקר בופר, אשר הגיע באופן אישי מלווה בצוות צילום של הטלוויזיה המקומית על-מנת לפגוש את רצון ולעדכנו על קבלת האישור. השניים התראיינו לצוות הטלוויזיה המקומית, כאשר רצון מגלה כבר שליטה בסיסית מרשימה בשפה הגרמנית – לאחר כחודש בלבד בקבוצתו החדשה.

קבוצת הבוגרים של וויסבאדן זוכה לתמיכה רחבה מחברת בריטה העולמית ושואפת להגיע, לראשונה בתולדותיה, לבונדסליגה. לשם כך נבנה בעיר אצטדיון חדש והושם דגש רב על פיתוח מחלקת הנוער של המועדון – בה מייעדים לרצון חלק מרכזי.

זאביק זלצר, מנהלה המקצועי של טוברוק שליווה את רצון בהתאקלמות בגרמניה, הוסיף לנתניה און ליין-ksn, כי "אני חושב שעצם ההגעה של נשיא המחוז מעידה על הרצינות בה מתייחסים לאיתן במועדון ומקווה שהשתלבותו במועדון תהיה חלקה ומוצלחת".

רצון יצטרף השבוע לנבחרת הנערים של ישראל, שיצאה לטורניר במינכן בהשתתפות גרמניה איטליה והולנד. לנתניה און ליין-ksn הוסיף רצון, כי "אני נרגש לקראת משחקי הקבוצה בליגה הגרמנית. המחווה בה הודיע לי נשיא המחוז באופן אישי, הפתיעה וריגשה מאוד. כרגע אני נערך לקראת משחקי נבחרת הנערים של ישראל, הנערכת כאן, בגרמניה. אין דבר מרגש יותר מאשר לשחק במדי נבחרת ישראל ואעשה הכל כדי לסייע לחבריי בנבחרת".