חברי כנסת יצטרפו למאבק נגד הקמת שדה תעופה

0
97
חה"כ יעל פארן בסיור עם ראש מועצת עמק חפר, רני אידן. צילום מועצת עמק חפר

במסגרת המאבק אותו מנהלת המועצה האזורית עמק חפר, יחד עם הערים נתניה, רעננה וכפר יונה, המועצות האזוריות חוף השרון ולב השרון והמועצות המקומיות אבן יהודה ופרדסיה, נגד הקמת שדה תעופה בשטחן או בסמוך אליו, נפגש ראש המועצה האזורית עמק חפר, רני אידן, עם חברת הכנסת יעל כהן פארן.

חברת הכנסת יעל כהן פארן, שהובילה בעבר ומובילה גם היום בכנסת מאבקים ציבוריים בנושאי סביבה, הגיעה לפגישה כדי ללמוד את נושא הקמת שדה התעופה באזור ולהתעדכן על המאבק הציבורי רחב ההיקף המנוהל, שבשיאו השתתפו למעלה מ-5000 מתושבי האזור באירוע מחאה שכלל טיול בטבע והחתמת תושבים.

אידן, כך נמסר לעיתון השרון שלי, הסביר לח"כ כהן פארן על החלופות השונות הקיימות במרחב וההשלכות הקשות של הקמת שדה התעופה בעמק חפר, או בחוף השרון, על ערכי הטבע הרבים שיינזקו קשות. כמו גם על הפגיעה הצפויה באיכות חייהם של התושבים המתגוררים בסמוך לחלופות, וכן הפגיעה העקיפה באיכות חייהם של התושבים המתגוררים בסמוך לחלופות.

חברת הכנסת כהן פארן סיירה במקומות הנבחנים על ידי גורמי התכנון וכן באגמון חפר, שנחנך לא מכבר ועלול להיפגע קשות במידה ויוחלט על אחת מחלופות עמק חפר.  חברת הכנסת כהן פארן ציינה שתתמוך במאבק ואף הדגישה, כי נקבע דיון בנושא בכנסת.

עלפי הערכות גורמים פוליטיים, עם הצטרפות הערים נתניה, רעננה וכפר יונה למאבק הציבורי, מלבד הלובי החקלאי והארגונים הירוקים המתנגדים למהלך זה, צפויים יותר ויותר חברי כנסת, גם אלה המתגוררים בערים, להצטרף למאבק הציבורי.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן