זוכות חידון התנ"ך נתניה 2019: עינבר ואחינועם כהן

2
524

עינבר ואחינועם כהן הן כלות התנ"ך – נתניה 2019 – זאת לאחר שהדהימו וזכו כל אחת ב-98 נקודות מתוך 100 נקודות אפשריות.

בחידון התנ"ך העירוני – נתניה 2019 ע"ש יעקב חומרי לילדים ונוער – חידון המתקיים מזה עשרות שנים מטעם עיריית נתניה והיחידה לתרבות יהודית ב"רגעים" העמותה לחינוך בלתי פורמלי, הוכתרו עינבר כהן מביה"ס נועם יסודי ואחינועם כהן מאולפנית בר אילן ככלות התנ"ך של העיר נתניה לשנת תשע"ט.

16 נערים ונערות מכיתות ה'-ח' אשר צלחו את חצי הגמר, התמודדו על תואר חתן/כלת התנ"ך של העיר נתניה. החידון נערך בהיכל התרבות על שם אריק איינשטין.

את תואר כלות התנ"ך קטפו, כאמור, עינבר כהן ואחינועם כהן – כל אחת עם 98 נקודות. למקום השני העפילו שחר יגודניק מביה"ס תחכמוני וכן מתן ברוכי מישיבת בני עקיבא.

במקום השלישי לחטיבות הביניים טליה חביב מביה"ס נועם. במקום השלישי, מבית הספר הממלכתי 'שמרית אור', זכתה נויה הדר שצברה 86 נקודות.

את החידון שפטו סגני ראש העיר חגי חדד וכן דניאל בשארי, חבר המועצה לשעבר הרב משה לחובר, מנכ"ל "רגעים" משה קייזלר וראש מינהל חינוך טובה דולב אשר לה ניתנה הזכות לשאול את שאלת ראה"ע.

החידון התקיים במעמד הרב הראשי לנתניה, קלמן מאיר בר, שנשא מילות ברכה. את החידון הנחה אסף אשתר שגם שיעשע את הקהל בקטעים קומיים, את השאלות כתב יואב שלוסברג, ואילו יפית ינקו ריכזה את המיזם. מקהלת פרחי נתניה בניצוחו של יענקל'ה רוטנר הנעימה את זמנם של הצופים הרבים שמילאו את האולם.

לכתבות חינוך נוספות: 

אות נתניה למדע ולטכנולוגיה ניתן לתלמידים מצטיינים

כדורעף: נבחרת אורט שטקליס נתניה אלופת המחוז

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן