אות נתניה למדע ולטכנולוגיה ניתן לתלמידים מצטיינים

2
160
תלמידים מנתניה - זוכי תחרויות ארציות ובינלאומיות
תלמידים מצטיינים מנתניה - זוכי תחרויות ארציות ובינלאומיות

לראשונה בנתניה העניק אגף העל יסודיים במינהל החינוך תעודות הוקרה ל- 146 תלמידים משכבה ז' עד יב', שזכו במקומות הראשונים ב-22 תחרויות ארציות ובינלאומיות בתחומי הטכנולוגיה והמדעים.

ברשימת התחרויות: תחרות FLL, תחרות FIRST,  אולימפיאדה לחקר החלל ע"ש אילן רמון, נבחרת ישראל הצעירה, הממציא הצעיר, מהנדסים צעירים, אולימפיאדת פיזיקה, תחרויות ארציות במתמטיקה של "סודקות את תקרת הזכוכית" קופסאות בריחה בפלנתניה, תחרות חדשנות ויזמות של תעשידע, אקדמיה בתיכון, מצטייני תכנית עמ"ט  (עתודה טכנולוגית מדעית) ועוד.

הפרס הוענק לתלמידים באשכול הפיס אלדד במעמד ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר וכן הורים ומורים וראשי החינוך בנתניה ובהם חבר המועצה עקיבא יצחקי, הממונה על החינוך, ראש מינהל חינוך וחברה, טובה דולב וכן מנהלת אגף החינוך העל יסודי בעיר, גילת סיימון.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר בירכה את המשתתפים והדגישה כי היא מאמינה בחינוך בכל מאודה ועוסקת בנושא בחלק גדול מיומה, תוך השקעה עירונית אדירה של משאבים, אולם "יש תמורה בעד האגרה" כדבריה. היא ציינה את ההישגים הרבים של תלמידי העיר ובהם: אחוזי הזכאות הגבוהים לבגרות הנושקים ל – 90% באם לוקחים בחשבון את העובדה שהאוכלוסיה החרדית אינה ניגשת לבגרות מסיבות אידיאולוגיות. "עבור מצטייני העיר השמים כבר אינם הגבול- חללית בראשית 1 הוכיחה זאת והם יכולים לחצות גבול זה לעבר החלל." סיכמה.

גילת סיימון, בירכה ושיבחה את קבוצת המצויינות המובילה של העיר  ואת הורי התלמידים המשמשים לילדיהם חממה להתפתחות, תומכים ומעודדים. "האהבה למדע והרצון לחקור, כל זה מתחיל בבית שכן גאונים ומצטיינים לא גדלים בריק, זה קודם כל מתחיל בבית." הדגישה.

בהמשך הודתה למורים למדעים וטכנולוגיה בבתי הספר השונים, המקיימים יחסי גומלין פוריים עם התלמידים ומובילים אותם להצלחות.

לכתבות נוספות בתחום חינוך בנתניה:

כדורעף: נבחרת אורט שטקליס נתניה אלופת המחוז

נתנייתי בין בוגרי קורס לוחמי סייבר ראשון מסוגו

 

 

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן