נתניה: שני נאשמים בקטטה שוחררו ושניים נותרו במעצר

0
89

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד ארבעה תושבי נתניה (31, 22, 28, 33) בגין תקיפה ומעורבות בקטטה במועדון.

מכתב האישום עולה, כי בתאריך ה-23.1.15 פרצה קטטה במועדון בנתניה, אשר החלה בעקבות דחיפות הדדיות שאירעו ברחבת הריקודים. במהלך הדחיפות נדחף אחד הנאשמים לעבר צעיר שרקד עם בחורה. הצעיר התעלם, אולם נאשם 1 התנפל עליו במכות אגרוף, ללא כל התגרות מצידו. חברו של הצעיר נחלץ לעזרתו, אך גם הוא הותקף על ידי הנאשם במכות אגרוף ובבעיטות. החבר נפל ארצה, אולם הנאשם לא הסתפק בכך ובעודו על הריצפה המשיך להכות בו יחד עם אחר. בהמשך לקח כוס זכוכית והכה בפניו של החבר. נאשם נוסף הצטרף לקטטה, הניף כסא מעץ והכה בראשו ובגופו של החבר.

המאבטחים במועדון ניסו לתפוס אותו ולמנוע ממנו להמשיך ולהכות את החבר, אולם למרות שהם אחזו בו הוא הצליח להגיע אליו ולהכות אותו במכות אגרוף בפניו.

הנאשם הראשון המשיך להכות את הצעיר שרקד ברחבת הריקודים במכות אגרוף לפניו, אדם נוסף אחז בצעיר בצווארו, הפילו לריצפה וגרר אותו, זאת בזמן שהנאשם הראשון ממשיך להכותו. כשניסה לקום תקפו אותו הנאשמים השלישי והרביעי במכות אגרוף.

כתוצאה מהתקיפה נזקקו שני המותקפים חבלות קשות והם נזקקו לטיפול רפואי.

פרקליטיהם של הנאשמים השלישי והרביעי, עורכי הדין ג'קי סגרון וגל שר-טוב, טענו בדיון על הארכת מעצרם עד תום ההליכים לכשלים ראייתיים בחקירת המשטרה, למחדלים הקשורים בשיהוי עד לביצוע המעצרים וכשלים בביצוע החקירה. עורכי הדין סגרון ושר-טוב, הציגו בפני בית המשפט את סרטון האבטחה מאותו ערב וטענו, כי מרשיהם לא היו מעורבים בקטטה. לטענתם הנאשם השלישי הותקף, אולם לא הגיב ואילו הנאשם הרביעי ניסה להפריד, יחד עם המאבטחים.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, מרב גרינברג, קיבלה את גרסתם של עורכי הדין סגרון ושר-טוב וקבעה, כי "אני סבורה שצודקים באי כוח המשיבים 3 ו-4 שניתן כבר בשלב ראשוני זה, על פני הדברים ומבלי לקבוע מסמרות, לקבוע כי קיימת חולשה מסוימת בתשתית הראייתית הלכאורית המיוחסת למשיבים אלו".

השופטת גרינברג שחררה את הנאשם השלישי למעצר בית לילי ואת הנאשם הרביעי למעצר בית מלא. שני הנאשמים הראשונים נותרו במעצר עד להחלטה אחרת.

עו"ד גל שר טוב
עו"ד גל שר טוב

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן