ועדת המכרזים בחרה: זכיין חדש לניהול מתחם חוף פולג

החברה הזוכה, בראשה עומד היזם רוני מיילי, הציגה בפני ועדת המכרזים תוכנית פעילות מפורטת הכוללת היבטים בילויים, חברתיים וקהילתיים בחוף פולג נתניה

0
758
שירי חגואל סיידון - עיריית נתניה, שיקום חזיתות, טין קארד לנוער נתניה,החברה לפיתוח נתניה
עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ראש עיריית נתניה

ועדת המכרזים העירונית בחרה זכיין חדש לניהול מתחם חוף פולג בנתניה. החברה הזכיינית הזוכה, היא אחת החברות המובילות בישראל בתחום זה. החברה, בבעלות איש העסקים רוני מיילי, מחזיקה בזכיונות הניהול של חוף מציצים, חוף הגאים וחוף הילטון בתל אביב.

על-פי נתונים שהגיעו לידי נתניה און ליין עולה, כי עלות התשלום החודשי לעירייה הינו כ-250 אלף ש"ח לחודש.

בהודעה על החלטת ועדת המכרזים אמרה יו"ר הוועדה, סגנית ראה"ע שירי חגואל סיידון, כי "התרשמנו שבעלי החברה מביאים איתם מקצוענות וחדשנות בתחום. כמו גם שורה של פעילויות שהם מתכננים למען הקהילה. הם הציגו קונספט מדהים ,שישלב רמה גבוהה של מזון ושירות. זאת, לצד פעילות למען הקהילה ולחיילי צה"ל עם דגש על חיילים בודדים". בוועדת המכרזים חברים חברי המועצה עקיבא יצחקי, אפרים בולמש ויו"ר האופוזיציה טלי מולנר. חברת המועצה מולנר, שנושא חוף פולג קרוב ללבה, חשפה עם פרסום המכרז הראשוני מספר ליקויים בנוסח. בעקבות הערותיה, תיקנה ודייקה העירייה את הנוסח.

איש העסקים והיזם רוני מיילי שימש במשך שנים ארוכות כיושב ראש איגוד הברים והמועדונים בישראל. הוא הקים את הארגון במטרה לסייע לבעלי עסקים בתחום חיי הלילה. בין השאר פעל להסדיר תקנות וחקיקה בנושאים כדוגמת צפיפות במועדונים, סלקציה וביטוח. הוא אף היה שותף לניסוח הקוד האתי לעוסקים בתחום, יחד עם פרופסור אסא כשר.

במסגרת שיתופי פעולה שיזם עם עמותת "אור ירוק", פעל מיילי בנושא המאבק נגד נהיגה בשכרות. הוא פעל רבות לקידום החוק האוסר מכירת אלכוהול אחרי השעה 23:00.

מיילי מחזיק בזיכיון ברצועת החוף הצפונית בתל אביב, הכוללת את מסעדת מציצים, החוף הנפרד, חוף הגאים, חוף הילטון וחוף מועדון הגלישה הילטון. כיוצא יחידת דובדבן בה שירת, מיילי משלב בכל עסקיו פעילות קהילתית לעידוד שירות צבאי משמעותי.

כחלק מתנאי המכרז, כך נודע למערכת נתניה און ליין, נקבעו בחלק ניכר ממוצרי המכירה מחירים אחידים. זאת, כחלק ממדיניות עירונית ומאבק ציבורי אותו הוביל בשנת 2012 עיתון קול השרון. כאשר בהמשך, החליטה מועצת העיר לקבע זאת בכל מכרז עתידי.