הקונסרבטוריון העירוני מציג: מנתניה לתזמורת צה"ל

חמישה תלמידי י"ב של הקונסרבטוריון העירוני - נתניה עברו את המבחנים והתקבלו לשירות בתזמורת צה"ל. בני אפרים: "גאים בהישג יוצא הדופן"

0
495
חמשת המוזיקאים הצעירים של הקונסרבטוריון העירוני נתניה שהתקבלו לתזמורת צה
חמשת המוזיקאים הצעירים. צילום באדיבות עיריית נתניה
חמישה תלמידי י"ב של הקונסרבטוריון העירוני – נתניה עברו את המבחנים והתקבלו לשירות בתזמורת צה"ל.

​התלמידים שעברו את המבחנים בהצלחה הם רימון פוגל (סקסופון) ונגה סורדו (קלרינט). השתיים הן תלמידותיו של שחר טננבאום. עוד בחמישיה: נתנאל גם זו לטובה (שירה) תלמידה של ויטה גורביץ', חורש ביג'אווי (קלרינט) תלמידו של איליה שוורץ. אחרון חביב הוא איתן איילשטיין (כלי הקשה) תלמידו של תומר גלילי.

השירות בתזמורת צה"ל כולל מבחני קבלה קשים ומורכבים. קבלתם של חמישה תלמידים בני מחזור אחד מאותו מוסד לימוד, נחשב לאירוע יוצא דופן. חמשת התלמידים והתלמידות עוסקים במוזיקה ובשירה מגיל צעיר. גישת העבודה בקונסרבטוריון נתניה, בו מועסקים מיטב המורים והמורות למוזיקה ולשירה, מתבססת על מצוינות. זאת, לצד טיפוח מוזיקאיות ומוזיקאים צעירים מגיל צעיר. הקונסרבטוריון העירוני נתניה פועל תחת עמותת היכל התרבות ועיריית נתניה.
בני אפרים, מנכ"ל היכל התרבות, אישר את הפרטים. למערכת נתניה און ליין – ksn מסר, כי  "אנו גאים בהישג יוצא הדופן של הקונסרבטוריון העירוני נתניה. ההישג מעיד על מצוינותו של הקונסרבטוריון וחשיבות החינוך לתרבות בעיר נתניה, לרבות תחומי המוסיקה".