הפועל תל אביב-מכבי נתניה 1:1

0
111
רומאריו פירס. צילום ניר אנשר

במסגרת המחזור ה-16 של ליגת העל, אירחה מכבי נתניה באצטדיונה העירוני את הפועל תל אביב. המשחק שהסתיים בתוצאת תיקו נוספת, לא מטיב עם מצבה של מכבי נתניה נתניה הסוללת דרכה לליגה הלאומית (נכון לעכשיו) בעונה הבאה. חניכיו של ראובן עטר רשמו משחק נוסף, ה-12 ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ובשל כך ממוקמים במקום האחרון בטבלה. טעויות שיפוט רבות של דניאל בר נתן אפיינו את המשחק בין שתי הקבוצות, בדקה ה-6 היה זה הכרטיס האדום ששלף בר נתן לעומר ורד לאחר מאבק עם קלאודיו בומבה שזה לא הגיע לכדור ונפל ברחבה. בר נתן קנה את ההצגה של בומבה והרחיק את ורד על אף מחאתם של שחקני נתניה. את הכדור החופשי שקיבלו, האדומים לא ידעו לנצל אחרי וברק לוי הדף את הכדור שבעט משה אוחיון.

האדומים המשיכו ללחוץ את שחקני נתניה אך עם זאת לא הצליחו להכניע את ברק לוי שרשם כמה הצלות טובות לאורך המשחק. בדקה 45 רגע לפני תום המחצית הראשונה העלה רומאריו פירס את המארחת ליתרון לאחר שזו  זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים שלא בצדק. בר נתן העניק את הפנדל המפוקפק למכבי נתניה לאחר שאבו עביד הכשיל את גאל מרגוליס ברחבה, נתניה כאמור ניצלה טעות זו לטובתה ועלתה ליתרון.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ מצוין של האדומים שהיו טובים יותר מנתניה לאורך כל המשחק אך עם זאת לא מצאו את הדרך להכניע את ברק לוי. בדקה ה-70 זה קרה,סירז' נאסר בעט כדור חופשי ממרחק של 30 מטרים, לוי הצליח לגעת בכדור שחמק ממנו היישר לתוך הרשת. שוויון משום מקום לאדומים.7 דקות עברו משער השוויון של האדומים ושוב טעות שיפוט של בר נתן, הפעם היה זה אבו עביד שקיבל את הצהוב השני והאדום עת שניסה לעצור את יובל אבידור בדרך למתפרצת. נתניה לא ניצלה את השוויון המספרי כדי לרשום ניצחון על האדומים והסתפקה בנקודה אחת שלא באמת עוזרת למאבקה בתחתית הטבלה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן